728 x 90

واشنگتن تایمز: خطرناکترین ویروس ایران، رژیم دروغگو و سرکوبگر حاکم است

واشنگتن تایمز: خطرناکترین ویروس ایران، رژیم دروغگو و سرکوبگر حاکم است
واشنگتن تایمز: خطرناکترین ویروس ایران، رژیم دروغگو و سرکوبگر حاکم است

واشنگتن تایمز در گزارشی از وضعیت کرونا در ایران روز ۱۰ اردیبهشت نوشت: خطرناکترین ویروس ایران، رژیم دروغگو و سرکوبگر حاکم است.

واشنگتن تایمز در این باره نوشت: مردم ایران با یک فاجعهٔ مرگبار مواجهند. این فاجعه نه کرونا که جامعه را فراگرفته بلکه بی‌کفایتی و بی‌صداقتی رژیم حاکم است.

این منبع افزود: علت شیوع کرونا در ایران چیزی جز غفلت عامدانه و بی‌اعتنایی به هر چیزی غیر از منافع خود رژیم نبوده است. خطرناکترین عفونت مسری برای ایران خود رژیم حاکم است و لغو تحریم‌ها دردی را دوا نمی‌کند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در اطلاعیه‌یی نوشت: آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۳۰۶شهر ایران از ۳۷۲۰۰نفر بیشتر شده است. این اطلاعیه درباره پنهانکاریهای مجرمانه رژیم در مورد آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان نوشت: 

آمار واقعی جان‌باختگان بسیار بیشتر است. در اواخر اسفند و سراسر فروردین در روستاها و شهرهای دورافتاده بسیاری جان باختند که آمار آن در هیچ کجا به حساب نیامده و رژیم عمد داشته است دلیل فوت آنها بیماریهای دیگری ثبت شود. دانشگاه‌های علوم پزشکی در همه استانها نیز صرفاً از مبتلایان و جان‌باختگان بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاهها گزارش می‌دهند. بخش زیادی از بیمارستانها از قبیل بیمارستانهای خصوصی، بیمارستانهای تحت پوشش بنیادهای حکومتی و بیمارستانهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج و اطلاعات تحت پوشش این دانشگاهها نیست.

از این‌رو رژیم در تقلیل آمار و مهندسی ارقام دست کاملاً باز دارد. کارشناسان و پزشکان متخصص آمار مبتلایان را ۲۰برابر آنچه رژیم اعلام می‌کند، می‌دانند.

 

روزنامه حکومتی شرق نوشت: «چگونه می‌توان به آمار واقعی مرگ بر اثر کرونا دست پیدا کرد؟ پاسخ به این پرسش دشوار و دست‌کم در شرایط کنونی ایران ناممکن است. در شرایط کنونی حتی امکان همین بررسی برای پژوهشگران هم در ایران وجود ندارد چرا که مراجع مرتبط مانند سازمان بهشت زهرا، سازمان ثبت‌احوال و مرکز آمار ایران در ماه‌های گذشته حاضر به انتشار اطلاعات مورد نیاز نشده‌اند».

 

روزنامه حکومتی همدلی نیز امروز نوشت: «آمار از روز نخست نیز با شک و تردیدهای بسیاری مواجه بود، ثبت آمار بیماران کرونایی با عنوان بیماران تنگی‌نفس و مشکلات ریوی، مرخص کردن بیماران با رضایت شخصی خود و غیره، همه به‌خوبی ثابت‌کننده این مدعا هستند. اما چیزی که به تازگی، آشفتگی و سرگشتگی در آمار این وزارتخانه را بیش‌از‌پیش روشن می‌سازد، شائبه مهندسی آمار مبتلایان به کرونا در کشور است».

 

روحانی امروز در سریال دروغهای خود به‌نحو مشمئزکننده‌ای گفت: «ما در یک شرایطی هستیم که نه غم و اندوه باید پیدا کنیم برای شغل و کاری که از دست دادیم! و نه برای بیماری و مشکلی که در برابر آن مواجه شدیم در برابر هر دوی آنها ما باید تحمل کنیم! ». وی افزود: «مردم آرامش دارند که اگر نیاز داشته باشند به مواد ضروری غذایی شان، در فروشگاههای آنها موجود است اگر نیاز داشته باشند به وسایل بهداشتی در فروشگاه هایشان موجود است، اگر مردم نیاز داشته باشند به تخت بیمارستانی موجود است».

آخوند شیاد با وقاحت چندش‌آور ادعا کرد: «بسیاری از سران کشورها در تماس تلفنی... می‌گفتند بله ما آمار شما را می‌دانیم ارقام شما را می‌دانیم روند کار شما را می‌دانیم همه تشکر می‌کردند از این‌که ایران یک کار بسیار منسجم قوی برای مقابله با این ویروس انجام داده است»!

 

اما مینو محرز عضو کمیته کرونا در وزارت بهداشت گفت: «نوسان آماری در گزارشهای وزارت بهداشت حکایت از آن دارد که ویروس کرونا روزبه‌روز فعال‌تر می‌شود، چرا که زنجیره انتقال آن در کشور قطع نشده و همه‌گیری دوباره این ویروس خطرناک است... رفع محدودیتها و ترددها ضربه سنگینی به سلامت شهروندان وارد می‌کند و اگر اقدامات لازم انجام نشود، باید منتظر موج‌های دیگر شیوع ویروس کرونا و مرگ هموطنان و عزیزان‌مان باشیم».(وطن امروز ۱۰اردیبهشت).

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تأکید کرد: «قم هم‌چنان در بحران کرونا قرار دارد».(ایرنا ۹اردیبهشت).

روزنامه جهان صنعت امروز نوشت: «نمی‌دانیم چرا آقای روحانی در شیوه گام‌به‌گام بازگشایی عجله می‌کند. با این تصمیم‌گیریها به مرحله‌ای می‌رسیم که خطر برای کشور جدی می‌شود و آن وقت باید دید که برای اتفاق بعدی چه کسی پاسخگو خواهد بود».

 

در همین حال اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای جلوگیری از اطلاع‌رسانی ادامه دارد. پاسدار سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: «ما اخبار و شایعات متعدد داشتیم که می‌خواهند پنهان‌کاری کنند... همزمان سعی کردند که القاء بکنند که کشور ناکارآمد است و سیستم بهداشتی و مدیریتی کشور نمی‌تواند کرونا را مدیریت بکند... ما بالغ بر ۲هزار تارنما و نشانگاه توی فضای مجازی شناسایی کردیم ۳۷۰مورد را به مرجع قضایی معرفی کردیم شامل دستگیری احضار و اخذ تعهد و معرفی مرجع قضایی می‌شود».

 

پاسدار سرتیپ شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح رژیم در واکنش به افشای حقایق گفت: «در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شایعه پراکنان در فضای مجازی، پلیس فتا اقدامات بسیار خوبی در مسیر مقابله با شایعه پراکنان انجام دادند. ۳۶۰۰نفر از افرادی که در فضای مجازی شایعه‌پراکنی کردند توسط نیروی انتظامی و بسیج دستگیر شدند. دشمنان ما همواره به‌دنبال دشمنی هستند و عواملی نیز دارند که خواسته‌های آنها را در کشور دنبال کنند».(فردا نیوز ۱۰اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c3ad8ed-ba2a-40a2-aa1f-016826d4810b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات