728 x 90

واکنش پرغیظ و سوز به سخنرانی مایک پنس در اشرف۳ توسط تفرشی، معاون امور بین‌الملل موسوم به حقوق‌بشر رژیم

سخنرانی مایک پنس در اشرف۳
سخنرانی مایک پنس در اشرف۳

تفرشی، معاون امور بین‌الملل ستاد موسوم به حقوق‌بشر دیکتاتوری آخوندی، در واکنشی پرغیظ و سوزش به سخنرانی مایک پنس در اشرف۳، با بلاهت مدعی شد که آمریکا نباید مجاهدین را از لیست خارج می‌کرد، باید آنها را محاکمه می‌کرد!

شبکه جام جم رژیم- ۴تیر۱۴۰۱:

مجری: «واقعاً جای سؤال هست وقتی که مثلاً بحث حقوق‌بشر می‌شود ما در این چند هفته اخیر دیدیم که وزیر خارجه سابق ایالات متحده آقای پمپئو و در این دو سه روز گذشته آقای مایک پنس معاون وقت ریاست‌جمهوری معاون آقای ترامپ رفتند و با منافقین دیدار داشتند با سازمان منافقین و خیلی اعلام حمایت کردند اینها مقام‌های رسمی ایالات متحده آمریکا بودند... این دیدارها خوب سؤال است که این حقوق‌بشر واقعاً سیاسی است؟ ابزار است؟ چماق هست؟ چی هست؟

تفرشی: این دیدارها قشنگ پیام را می‌رساند که چیزی به نام حقوق‌بشر برای من ارزش ندارد برای من قدرت مهم هست ببینید وقتی که شما یک سازمانی را به‌عنوان سازمان تروریستی شناسایی کردید باید آن سازمان از لیست خارج کردی که نمی‌شود که شما یا باید شناسایی‌اش نمی‌کردید در اروپا یا در آمریکا یا باید محاکمه بشود محکومیتش صادر بشود بعد حالا طی دوره محکومیت بکنید. »(تلویزیون جام جم رژیم ۴تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c440d22-fa15-45d2-a012-acd318e37a42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات