728 x 90

وحشت رژیم از عواقب شکست مذاکرات اتمی

تیم مذاکره کننده رژیم در وین
تیم مذاکره کننده رژیم در وین

در حالیکه باقری، رئیس هیأت رژیم در وین بار دیگر گفت نظام از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند و آمریکا باید گام نخست را بردارد، فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت در دور قبلی مجلس ارتجاع گفت: شخصاً انتظار داشتم که توافق موقتی صورت بگیرد و بر اساس آن ایران بازرسی‌ها را بپذیرد و تولید بیش از این سوخت خود را متوقف کند... اما از همان ابتدا دیدیم که قانون همه یا هیچ در مذاکرات حاکم شد و علت شکست آن نیز همین بود. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۱۴آذر)

 

روزنامه حکومتی ابتکار ۱۴آذر در سرمقاله خود با هشدار به پیامدهای شکست مذاکرات وین نوشت: برای درک تاریکی تحولات احتمالی کافیست تصویر آینده را بعد از شکست مذاکرات تصور کنیم؛ به‌زعم غربی‌ها پیش‌بینی می‌شود پس از شکست مذاکرات در کوتاه مدت، انتظارات تورمی در ایران بالاتر خواهد رفت و با افزایش بیشتر تورم، احتمالاً نظام با اعتراضات صنفی بیشتری مواجه خواهد شد و نیز تلاش برای بردن پرونده ایران به فصل هفتم منشور ملل متحد بیشتر خواهد بود. (روزنامه حکومتی ابتکار ۱۴آذر)

 

روزنامه حکومتی ستاره صبح ۱۴آذر نیز نوشت: قیمت دلار با یک هفته تأخیر در مذاکرات واکنش نشان داد و بالا رفت. این وضعیت مجدداً دیده خواهد شد و به سخت شدن زندگی مردم و ایجاد نارضایتی‌ها منجر می‌شود؛ آن روز دیگر انرژی هسته‌یی به درد کشور نمی‌خورد. چون در آن شرایط مردم نگران، عصبانی و ناراضی هستند.

 

میرزایی، عضو سابق مجلس رژیم نیز با اذعان به بی‌راه‌حلی حکومت آخوندی گفت: نظام در صورت شکست مذاکرات وین هیچ پلن B ندارد. تنها راه احیای برجام و لغو تحریم‌هاست. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۱۴آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ac4c0e4-868a-428b-972b-211baeff8e49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات