728 x 90

وحشت سران و سرکردگان سپاه پاسداران از قیام مردم ایران و مجاهدین

قیام مردم ایران
قیام مردم ایران

آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع همدهان و گوش به فرمان خامنه‌ای، و در عین حال ترسان و کف بر دهان علیه قیام مردم و مجاهدین به تهدیدهای سرکوبگرانه و به تملق و تشکر از پاسداران و بسیجیان جنایتکاری پرداخت که دهها تن را با آتش مستقیم به‌ شهادت رسانده‌اند.

شیخ حسن روحانی که مجاهدین و کانون‌های شورشی را تروریست می‌نامید، درباره قیام مردم در۱۱۲شهر کشور، با وقاحت گفت: عدد اینها معلوم است چند نفر است. عددی نیستند. من آمار دستم است. در این سه روز آنهایی که اغتشاش کردند عددشان بسیار کم هست. برای ما هیچ چیز بالاتر از امنیت نیست و نخواهیم گذاشت آنهایی که تروریست بودند و در گذشته خون ریختند از این فضا و از این جو سو استفاده کنند.

آخوند روحانی علت این تصمیم حکومت آخوندی را خفگی اقتصادی و مالی رژیم دانست و اعتراف کرد که همراه با خامنه‌ای و دیگر سران رژیم تصمیم گرفته و امضا کرده‌اند که با دست بردن به جیب مردم، قیمت بنزین را افرایش بدهند.

 

رئیس مجلس ارتجاع پاسدار علی لاریجانی نیز با غیظ و وحشت از قیام سراسری و مجاهدین خلق ایران به روضه‌خوانی برای امنیت برباد رفته نظام فاسد آخوندی پرداخت و در حالیکه با دجالبازی مسخره‌یی پای آمریکا را به میان می‌کشید، گفت: سران سه قوه مجالی برای آشفته ‌سازی کشور توسط آمریکا و مجاهدین نخواهند داد.

لاریجانی خطاب به ولی‌فقیه خون‌آشام و هراسان ارتجاع گفت:

«توجه دادن حضرتعالی به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب طلبان و تأکید بر امنیت کشور وفاق همه قوای کشور در مقابله با این دسیسه چند جانبه را بیشتر از گذشته آشکار می‌سازد. ، نمایندگان محترم مجلس پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه حضرتعالی ، با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضد انقلاب نخواهند داد».

 

آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی رئیس قضاییه خامنه‌ای وحشت‌زده، قیام‌کنندگان را به دستگیری و مجازات تهدید کرد و با قسم و ایه ادعا کرد که رژیم مستحکم است و آنهایی که در خارجه نشسته‌اند و تحریک می‌کنند به اهدافشان نمی‌رسند.

آخوند رئیسی گفت: «کسانی که بانکها را آتش بزنند، به اموال عمومی خسارت وارد کنند، ناامنی را در جامعه بخواهند ایجاد بکنند، آنها بدانند که مجازات سختی را کار آنها در پی خواهد داشت. حتماً هم کسانی که در خارج نشستند دارند تحریک می‌کنند تصور می‌کنند که با این تحریکات می‌توانند امیال پلید خودشان را دنبال بکنند. ، مشکلاتی ممکن است پیش بیاد به‌خاطر بعضی از همین مسائلی که اتفاق افتاده امثال این، اما نظام اسلامی نظام مستحکمی است».

 

سپاه پاسداران خامنه‌ای نیز در اطلاعیه وحشت آلودی اعلام کرد: «حوادث و رخدادهای پدید آمده پس از اجرای "طرح مدیریت مصرف سوخت»... «منجر به سوء‌استفاده و موج‌سواری هزینه آفرین اشرار و عناصر معاند بر اعتراضات مردمی و برخی دغدغه‌های ناشی از "افزایش قیمت بنزین" گردید» و «ترغیب (مجاهدین)» را رقم زد.

 

پاسدار اشتری، رئیس جنایتکار نیروی انتظامی رژیم نیز گفت که سازمانده قیام مردم مجاهدین هستند و مستأصلانه خواستار شناسایی آنان شد.

اشتری گفت:‌ «بعد از یک خط سازمانهای ضد انقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات هست که خوب بحمدالله سازمانهای امنیتی انتظامی شناسایی کردن آنها را و انشاالله آنها در موعد مقرر به سزای اعمال خودشان خواهند رسید».

 

تلویزیون رژیم هنگام پخش کنفرانس دژخیم علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی، نوشت: (مجاهدین) همه امکانات رسانه‌ای و تبلیغی خود را برای خط دهی و سازماندهی آشوب و ناامنی در داخل کشور به کار گرفته‌اند.

 

آخوند دژکام امام جمعه جنایتکار خامنه‌ای، با اذعان به خواست مردم ایران و قیام‌کنندگان ۱۱۲شهر کشور گفت: اینها می‌گویند آخوند باید کنار رود اما ما ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم، هر غلطی می‌توانند انجام دهند. بر اساس آمار موجود افرادی که لیدر آشوبگران و اغتشاشگران هستند انحراف فکری دارند و اینها نیز عده‌یی جوان هستند که با پشتیبانی عده‌یی خاص وارد این میدان شدند.

وی خارج شدن اوضاع شیراز ار کنترل رژیم و و وارفتگی نیروهای ولایت اذعان کرد و افزود: مسئولان اگر ‌نمی‌توانند اوضاع شیراز را کنترل کنند بسیجیان وارد میدان شوند! درخواست داریم آنها که مرد میدان و آماده برخورد با اغتشاشگران باشند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d9e8cfe-16e9-4e5b-89d2-a10268450f3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات