728 x 90

وحشت عضو مجلس ارتجاع از قیام تشنگان: حتی شده تمام آب را بروی خوزستان باز کنید تا هم عطش را رفع کند هم آتش را خاموش کند

محمود احمدی بیغش
محمود احمدی بیغش

محمود احمدی بیغش عضو مجلس ارتجاع از شازند در وحشت از گسترش قیام تشنگان در خوزستان به دیگر استانها و شهرهای کشور روز ۲۷تیر در توئیتی نوشت:
«سر بسته می‌گویم، خیلی مراقب حوادث خوزستان باشید! بوی خون و ... می‌آید. حتی شده تمام آب را بروی خوزستان باز کنید تا هم عطش را رفع کند هم آتش را خاموش کند...».

شهباز حسن‌پور بیگلری عضو مجلس ارتجاع از سیرجان و بردسیر گفت:

مسائل و مشکلات عدیده استان کرمان، هم‌چنان صدای العطش مردم استان کرمان از بی‌آبی بلند است... پس از گذشت ۴۰سال از انقلاب هنوز بیش از ۷۰۰ روستای استان کرمان با تانکر آب رسانی می‌شود؛ کجای این مملکت چنین وضعیتی است.

امروز با قطعی برق بیش از ۸۰ کارخانه سیمان و فولاد در کشور روبه‌رو هستیم که سیمان را در این استان نایاب و قیمت مقاطع فولادی را لجام‌گسیخته کرده که باعث نگرانی مردم شده است؛ کجای دنیا چنین وضعیتی است که در زمستان اعلام کنیم به‌دلیل نبود برق بخشی از صنایع تعطیل باشد در تابستان بخشی دیگر.

حسن لطفی عضو مجلس ارتجاع از رزن و درگزین گفت:

تورم افسارگسیخته و فساد اقتصادی ناشی از آن کمر مردم را شکسته و مجلس برنامه‌های غیرضروری را در دستور کار خود قرار می‌دهد..(خبرگزاری حکومتی مجلس رژیم ۲۷تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3eab489a-c5f7-4f56-92c5-364dcacd4082"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات