728 x 90

وحشت قالیباف از خطر انفجار اجتماعی

پاسدار  قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف روز ۲۱فروردین در نشست سرکردگان ناجا به خطر قیام و انفجار اجتماعی اعتراف کرد و با اشاره به درد و رنج مردم و برآورده نشدن انتظارات آنها گفت: «اگر پاسخ سریع به این مسائل داده نشود، هر روز با مسائل مختلفی مواجهیم».

وی افزود: «مردمی که امروز طعم فقر را می‌چشند، آیا مسئولان را کنار خود می‌بینند؟ مردم رنج می‌کشند و در صف مرغ برای برآوردن انتظارات حداقلی‌شان حضور دارند».

قالیباف با اشاره به بحران‌هایی که رژیم در آن گرفتار است، گفت: «امروز در نظام با چالشهای مختلفی روبه‌رو هستیم. شاهد معضلات اقتصادی در نظام هستیم. معیشت مردم تحت فشار قرار گرفته تا جایی که مسئلهٔ تأمین و توزیع مرغ به‌سادگی با روح و روان مردم بازی می‌کند. این مسائل به‌علت ضعف مدیریت است، نه کمبود منابع. امروز دشمنان برای تضعیف نظام از حوزهٔ اقتصاد وارد می‌شوند، لذا دوقطبی فقر و غنا برای نظام، مهمتر از دوقطبی جنگ و صلح شده است».

وی در سوزش از افشاگریها گفت: «دشمن خبیث متأسفانه هر روز تلاش می‌کند، تهمت و دروغ به جامعه تزریق می‌کند، اگر پاسخ سریع به این مسائل داده نشود، هر روز با مسائل مختلفی مواجهیم».

قالیباف با اعتراف به ریزش و وادادگی در نظام آخوندی گفت: «روزمرگی با تار و پود نظام سازگاری ندارد، ناکار‌آمدی‌ها سبب مشکلاتی می‌شود که سربار آن را نیروی انتظامی باید تحمل کند؛ لذا امنیت و برطرف کردن مشکلات معیشتی دارای اهمیت است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04d0aeff-ea7a-4c3f-b78e-b1d95f15b94c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات