728 x 90

وحشت امام جمعه خامنه‌ای در ساری: برخی خوشحال هستند که شناسنامه‌شان مهر انتخابات نخورده و خالی است - سیرک انتخابات

تحریم سراسری انتخابات رژیم
تحریم سراسری انتخابات رژیم

 

  • توئیت کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان: شورای نگهبان با اذعان به این‌که مصون از خطا نمی‌باشد به‌زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد.
  • توئیت مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار خامنه‌ای: ‏تعریض خامنه‌ای به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تأثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.
  • مطهری: شورای نگهبان حداقل لاریجانی را تأیید صلاحیت کند.

  • خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از منابع آگاه: احراز و عدم احراز هیچ کاندیدایی به وضعیت فرزندانش ربط نداشته است.
  • رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: با تأیید صلاحیت لاریجانی ورق برمی‌گردد.
  • حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی: ما آماده جلسهٔ اضطراری شورای نگهبان هستیم. ما خواهش می‌کنیم از اعضای محترم شورای نگهبان که جلسهٔ اضطراری تشکیل دهند و حق را به حق‌دار برسانند.
  • توئیت همتی، کاندید سیرک انتخابات: در پی تذکر رهبری، امیدوارم گمانه‌زنیها دربارهٔ بازگشت لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به‌صحنه رقابت محقق شود.

وحشت امام جمعه خامنه‌ای در ساری: برخی خوشحال هستند که شناسنامه‌شان مهر انتخابات نخورده و خالی است

آخوند محمدباقر محمدی لائینی در نمایش جمعه ساری ۱۵خرداد در وحشت از تحریم انتخابات گفت: برخی خوشحال هستند که شناسنامه‌شان مهر انتخابات نخورده و خالی است در حالی که آن دنیا مشخص می‌شود شادی نصیب چه کسانی خواهد شد... متأسفانه دشمن در خارج مرزها و تعداد کمی از منافقان در داخل در فضای مجازی مردم را به رأی ندادن دعوت می‌کنند.

 

طعنه عباس عبدی بعد از حرفهای خامنه‌ای: انتخابات ما هم مثل فیلمهای هندی و ترکیه شده، تا فکر میکنی قصه تمام شده،یکباره موضوعی پیش میآید و دوباره قصه‌ای دیگر آغاز میشه.

 

جلسه فوق‌العاده شورای نگهبان ارتجاع:

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع گفت: شورای نگهبان مصون از خطا نیست.

شورای نگهبان ارتجاع ساعت ۱۵ امروز جلسه فوق‌العاده برگزار میکند. این جلسه بعد از حرفهای خامنه‌ای است که درخواست تجدید نظر در رای شورای نگهبان کرده است. از اعضای شورای نگهبان دعوت شده در این جلسه شرکت کنند.

همتی از کاندیداهای قلابی در راستای گرم کردن تنور انتخابات نمایشی که از سوی مردم به‌صورت یکپارچه و سراسری بایکوت شده است، در کلاب هاوس گفت: رئیس‌جمهور شوم، حوادث آبان‌ماه را شفاف‌سازی می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با انتشار آمار کشته‌شدگان قیام آبان ۹۸ که در طی آن بیش از ۱۵۰۰نفر از معترضان توسط نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای با شلیک مستقیم جانشان را از دست دادند گفت: «اگر مسئولیت اجرایی داشته باشم شفاف‌سازی می‌کنم و میزان آن را اعلام می‌کنم همین الآن هم پیگیر جبران هستم و دستورالعمل پرداخت دیه آن آمده است و هر اقدامی که لازم باشد در خصوص این عزیزان پیگیری خواهم کرد. نباید این‌گونه اشتباهات را داشته باشیم اگر اشتباه هم کردیم باید همدردی کنیم و الآن هم به‌عنوان یک کاندیدای ریاست‌جمهوری همدردی با خانواده‌های این عزیزان را اعلام می‌کنم» (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۴خرداد).

 

جواد مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان ارتجاع:

 خطی که القا می‌کند انتخابات بی‌فایده است، چه در خارج چه در داخل، خط دشمن است.

 باید باور داشته باشیم که شرکت در انتخابات صرف یک حق نیست بلکه تکلیفی است که سرباز زدن از آن گناهی نابخشودنی است.

 

التماس آخوند احمد خاتمی برای شرکت در سیرک انتخابات: آنهایی که توفیق نداشتند در ابتدای انقلاب به این نظام آری بگویند ۲۸خرداد سال جاری روز بیعت مجددشان با نظام اسلامی است/ خبرگزای حکومتی ایرنا ۱۴خرداد

اعتراف زاکانی کاندید سیرک انتخابات: امروز ما جزء پنج کشوری هستیم که تورم بالای ۲۵درصد را تجربه می‌کنیم تورم نقطه به نقطه ۵۰درصد تورم به‌صورت خاص ۴۰درصد است. این مایه بدبختی است.

دولت از طریق تورم خودش را دارد اداره می‌کند باید دستان دزدان را قطع کرد باید با اژدهای هفت سر فساد برخورد کرد

 

پاسدار احمدی‌نژاد، طی اطلاعیه‌یی تهدید کرد اطلاعاتی مربوط به یک باند فاسد نفوذی در نهادهای امنیتی را افشا خواهد کرد.

همتی در کلاب هاوس: پولهایی که دارد در برخی ستادها خرج می‌شود، ممکن است از درآمد واردات کسانی باشد که با رانت، دست به واردات‌ زده‌اند و با شفاف‌سازی در حوزه ارز مخالفند.

رقیب اصلی من این پنج نفر هستند؛ هر پنج نفر دارند تخریبهای زشتی علیه من می‌کنند.

رقیب مهمم البته این پنج نفر نیستند، بلکه قهر مردم هستند، اگر مردم قهر نکنند، این پنج نفر اصلاً رقیب من نخواهند بود.(تلگرام خبر فوری رژیم)

 

آخوند عبدالله حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران ضدخلقی در وحشت از قهر مردم با صندوقهای رأی و تحریم انتخابات گفت: راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق های رأی نیست، بلکه راه‌کار عبور از معضلات و نارضایتی‌های کنونی، حضور پرشور مردم برای بسترسازی تحولات بزرگ در کشور است.
وی افزود: بسیاری از فضاسازیهای تبلیغاتی صادقانه و درست نیست. عده‌یی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند که ان‌شاءالله با هوشمندی مردم مواجه خواهند شد. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۴خرداد).

 

تهدید کاندیداهای دستچین شده سیرک انتخابات توسط آخوند مدرسی عضو شورای نگهبان ارتجاع:

آخوند مدرسی عضو شورای نگهبان ارتجاع ۱۳خرداد: اگر هر نامزدی که تأیید صلاحیت شده است تا انتخابات اظهارنظری را بیان کند که خلاف باشد و نشان بدهد که صلاحیتها را نداشته است در مورد این فرد ممکن است نظر شورای نگهبان عوض شود و یک یا چند نامزد از دور انتخابات خارج شوند (فردا نیوز ۱۳خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fac49f9e-4606-44b3-a454-658903a8759a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات