728 x 90

پاسدار حق‌طلب: تهدید در دکترین و سیاست‌های اتمی رژیم

پاسدار احمد حق‌طلب
پاسدار احمد حق‌طلب

پاسدار حق‌طلب سرکرده حفاظت و امنیت مراکز هسته‌یی رژیم آخوندی روز ۳۰فروردین اعلام کرد در صورتی که به مراکز اتمی رژیم حمله شود باعث می‌شود نظام آخوندی در دکترین و سیاست‌های اتمی خود تجدیدنظر کند.

سرکرده حفاظت و امنیت مراکز هسته‌یی رژیم آخوندی گفت: همان‌طور که اخیراً در یک اقدام جنایت‌کارانه رژیم جعلی صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در کشور سوریه حمله کرد و همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور این‌که مجدداً در یک اقدام مذبوحانه بخواهد به مراکز هسته‌یی کشور حمله بکنه، لازم می‌دانیم که اعلام بکنیم.

امروز نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند. مراکز هسته‌یی دشمن شناسایی شدند، اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار و به‌اصطلاح دستها روی ماشه شلیک موشکهای قدرتمند ما برای نابودی اهداف مشخص شده است. بنابراین اینجا باید پاسخ بدیم به این تهدید که در صورتی که رژیم صهیونیستی هر اقدامی بخواهد علیه مراکز و تأسیسات هسته ما انجام بده حتماً با واکنش ما روبه‌رو خواهد شد.

لازم است اینجا اعلام می‌کنم اگر هر گونه تهدیدی و اقدامی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی علیه تأسیسات هسته‌یی کشور به‌عنوان تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی استفاده ابزاری کند تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌یی جمهوری اسلامی به عدول از ملاحظات اعلانی محتمل و قابل تصور می‌باشد. با این حال این امکان برای جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح وجود دارد، اگر هر گونه تهدیدی و اقدامی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی علیه تأسیسات هسته‌یی کشور به‌وقوع بپیوندد امکان مقابله به مثل با استفاده از سلاحهای پیشرفته وجود خواهد داشت و قطعاً مراکز هسته‌یی رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b27714d-cee5-4f9d-8384-ff38a52b77f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات