728 x 90

پاسدار وحیدی: یک گروههایی یا واحدها یا هسته‌های سازمان‌یافته‌ای وجود دارد که می‌روند یک جاهایی را به آتش می‌کشند

پاسدار احمد وحیدی
پاسدار احمد وحیدی

پاسدار تروریست احمد وحیدی وزیر کشور رژیم که خود تحت تعقیب بین‌المللی است، روز اول مهرماه در تلویزیون شبکه خبر رژیم به صحنه آمد و درباره قیام مردم ایران گفت: یک گروههایی یا واحدها یا هسته‌های سازمان‌یافته‌ای وجود دارد که می‌روند یک جاهایی را به آتش می‌کشند.

پاسدار جنایتکار در هشتمین روز قیام سراسری مردم ایران که در بیش از ۱۳۳شهر در ۳۱استان به ثبت رسیده است، به هسته‌ها و واحدهای سازمانیافته در کف خیابانها اعتراف کرد و افزود: کسانی در این ماجرا آمدند و موضع گرفتند و به‌هرحال موجب تحریک شدند هم راستا و همزمان با آن چیزهایی که گروه‌های ضد انقلاب مثل مجاهدین موضع می‌گیرند.

یک گروههایی یا واحدها یا هسته‌های سازمان یافته‌ای وجود دارد که می‌روند یک جاهایی را به آتش می‌کشند... آنجا را ول می‌کنند می‌روند یک جای دیگر، یک جای دیگر را هم این کار را می‌کنند... این نشان‌دهنده یک نوع سازمان‌یافتگی است بین این هسته‌ها.

مجری تلویزیون حکومتی: یعنی صرفاً می‌فرمایید که در دفاع از مقرها تیراندازی صورت گرفته، چون بعضی از تصاویر و ویدئوهایی که داشتیم در درگیری نیروها با افرادی که دارند ناامنی ایجاد می‌کنند تیراندازی صورت گرفته!

پاسدار وحیدی: بله تیراندازی توسط اغتشاشگران صورت گرفته (مجری با تعجب نگاه می‌کند) اشاره کردم.

مجری: نه از سمت نیروهای انتظامی چطور نداشتیم؟

پاسدار وحیدی: نه نیروهای انتظامی اصلاً تکلیف داشتند که تیراندازی نکنند.

همین شبکه‌های مجازی و فضای مجازی، کارهای خرابکارانه می‌کنند تخریب و این کارها ناشی از آن میشه. طبیعی است که در چنین حالتی ما برای حفظ نظم و امنیت و حفظ آرامش [نظام]، طبیعی است که باید محدودیت‌هایی اعمال بشه.

این تصوری که دشمنان ما دارند یک تصور خیلی باطلی است یعنی یک محاسبات بسیار غلطی دارند خوب اینها برای چی این اغتشاشات را سامان می‌دهند و چرا ایجاد می‌کنند. اونها تصور می‌کنند که مثلا با این اغتشاشات، اونهایی که خارج از مرزها نشسته‌اند، می‌توانند نظام را مثلا به فکر باطل خودشان براندازی کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76279a15-90b5-480d-8738-be18a3760af8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات