728 x 90

پلمپ مغازه‌ها، شیوه‌ای برای اخاذی در دوران کرونا

پلمپ مغازه ها، شیوه ای برای اخاذی در دوران کرونا
پلمپ مغازه ها، شیوه ای برای اخاذی در دوران کرونا

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ۲۸فروردین، یک هموطن از کازرون می‌گفت: «مغازه‌ام رو پلمپ کردند و ۸۰۰تومان جهت رفع پلمپ گرفتند این طور فقط زور می‌گویند.»

وی گفت: «امروز هم آمدند که مغازه پلمپ کنند بالاخره تکلیف ما مشخص نیست که باز کنیم یا باز نکنیم. هر مغازه که پلمپ می‌کنند یک میلیون می‌گیرند. اونایی هم که مغازشون پلمپ نشده بود، باید بروند کافی نت کارت بهداشت بگیرند. می‌گویند برای ماسک و دستکش کارت بهداشت می‌دهند. دادن کارت هم برای گرفتن پول از مردم و زورگویی است.»

 

تهدید و بستن بازار بزرگ قم در میان اعتراض بازاریان

روز چهارشنبه ۲۷فروردین ۹۹ بازار بزرگ قم بدون هیچگونه حمایت دولتی و در میان اعتراض بازاریان بسته شد.

بازاریانی که با توجه به تعطیلی واحدهای کاسبی آنها در مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده‌اند و تاکنون هیچگونه حمایتی را از طرف دولت دریافت نکرده‌اند و علاوه بر هزینه‌های جاری، اجاره مغازه، مسکن و.... را باید بپردازند، قادر به تأمین معاش زندگی خود و خانواده‌شان نیستند. مأموران رژیم آنها را تهدید کردند که اگر کسی مغازه‌اش را باز کند یک ماه پلمپ می‌شود.

 

دزدی رژیم از جیب کارمندان دولت

پنجشنبه ۲۸فروردین ۹۹ یکی از کارمندان دولتی در مشهد اطلاع داد که «به کارمندان دولت یک برگه داده‌اند که آیا می‌خواهید چند درصد از حقوقتان را به بیماران کرونای بدهید؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/571ae77a-94df-4ff9-979d-d0941e86b587"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات