728 x 90

پولیتیکو: قانونگذاران جمهوریخواه می‌گویند حملات در عراق و سوریه کافی نیست

بمب‌افکن بی-۱ آمریکا
بمب‌افکن بی-۱ آمریکا

پولیتیکو امروز (۱۴بهمن - ۳فوریه) نوشت: قانونگذاران جمهوریخواه می‌گویند حملات در عراق و سوریه کافی نیست.
قانونگذاران برجسته جمهوریخواه به‌سرعت حملات هوایی روز جمعه در عراق و سوریه را پس از کشته شدن ۳سرباز آمریکایی در اردن ناکافی دانستند.
سناتور راجر ویکر عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح و مایکل مک کال (R-Texas) رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان از حملات استقبال کردند اما گفتند که این حملات خیلی کم و خیلی دیر بود.
ویکر، رهبر جمهوریخواه کمیته خدمات مسلح سنا، در بیانیه‌یی گفت: زمان آن فرا رسیده است که فرمانده کل ما رویکرد جدیدی را اتخاذ کند که حامیان واقعی تروریسم در منطقه را هدف قرار دهد.
مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌یی گفت: «دولت بایدن باید در حملات تلافی‌جویانه مستمر قاطع باشد و تحریم‌های نفتی و دیگر تحریم‌ها را برای قطع منبع تأمین مالی تروریسم آغاز کند».
سناتور دب فیشر، یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا، گفت: «این حملات که از قبل اعلام شده بود، احتمالاً به اندازه کافی برای متوقف کردن محور ایران انجام نشده است. هر گام بعدی که رئیس‌جمهور بر می‌دارد باید به‌طور قابل توجهی قوی‌تر باشد».
سناتور جونی ارنست، هم‌چنین یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا، در پست خود نوشت: «در نهایت رژیم ایران باید قیمت جان آمریکایی‌ها را بداند».
سناتور پیت ریکتس، توئیت کرد: «برای بازگرداندن بازدارندگی مؤثر، رئیس‌جمهور بایدن باید ایران را در جایی که آسیب می‌زند ضربه بزند. پاسخهای ضعیف و تلگراف شده آن را قطع نمی‌کند. ما به رهبری نیاز داریم، نه مماشات».
نظامیان قدیمی هر دو حزب به‌سرعت نظرات خود را اعلام کردند...
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e41721a-a65f-4625-aa21-55ef31aa4e38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات