728 x 90

پیام تبریک زندانیان زندان تهران بزرگ(فشافویه) به‌مناسبت آغاز پنجاه و ششمین سال تأسیس سازمان مجاهدین

زندان فشافویه
زندان فشافویه

آغاز پنجاه و ششمین سالروز بنیانگذاری خورشید فروزان آزادی، سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را گرامی میداریم.

با تقدیم صمیمانه‌ترین سلامهایمان، سر تعظیم فرود می‌آوریم در مقابل رهبری پاکباز و پیشرو و ذیصلاح مجاهدین خلق، برادر مسعود و مهر تابان ایران‌زمین و خالق انقلاب درونی مجاهدین خواهر مریم و مسئول اول سازمان خواهر زهرای عزیز و شیرزنان و کوه مردان بی‌بدیلش یعنی مجاهدان اشرفی که با استقرار در قرارگاه بی‌قراران (اشرف۳) به بارور کردن لحظه به لحظه کانون‌های شورشی قیام همت گمارده‌اند و سرانجام کانون‌های شورشی قیام که قهرمانانه و لحظه مره، آخوندهای جنایتکار را به سرنگونی محتومشان نزدیک می‌کنند.

حنیف کبیر با یک وصیت مشخص یعنی وحدت ایدئولوژیک، وحدت استراتژیک و وحدت تشکیلاتی و در حالیکه بیش از ۹۵درصد از مجاهدین در زندان ستم‌شاهی محبوس بودند، سکان رهبری مجاهدین و به تبعیت آن انقلاب نوین مردم ایران در زندان را به برادر مسعود سپرد و خود و دیگر یارانش به جهت آبیاری کردن نهال نو پای سازمان مجاهدین قدم به میدان تیرباران نهادند.

آنچه که باعث شد در این ۴دهه سازمان مجاهدین را به تنها آلترناتیو سازمان‌یافته بزرگترین هیولای قرن یعنی رژیم ضدبشری آخوندی تبدیل نماید گره خوردن تنگاتنگ و همه‌جانبه نقش رهبری برادر مسعود و ماده کردن وصیت حنیف شهید بود. وصیت بنیانگذار شهید یک نامه مکتوم و سر به مهری نبود که فقط در اختیار برادر مسعود قرار گرفته باشد. ولی اگر گروه‌های دیگر روزبه‌روز آب رفتند و خواسته یا ناخواسته در محفلهای چند نفره به آغوش رژیم در غلتیدند، یکی در نداشتن ایدئولوژی انقلابی بوده و دیگری فقدان یک رهبری ذیصلاحی مانند برادر مسعود در رأس آنان بوده است .

رهبری مجاهدین از ابتدا و در هر سرفصلی که جز با فدای بیکران نمی‌توان از آن عبور نمود، خود اولین گزینه و کاندیدا برای فدا کردن و راه گشایی بوده و در عمل از قبول هیچ ریسکی رویگردان نبوده است. راستی چرا؟

زیرا نیک می‌داند که خمینی دجال و جنایتکار و رژیم انسان کش او، تکامل یافته تمامی دیکتاتورها و جنایتکاران تاریخ می‌باشد، پس به همین علت هم آورد او هم باید در عمل منحصر به‌فرد باشد و به همین علت است که تا امروز تنها رهبر جنبشی بوده و هست که بزرگترین هزینه‌ها را در میدان عمل خودش داده و می‌دهد و از روز اول تاکنون و در آینده تا لحظه آخر از استراتژی سرنگونی دست نکشیده و هیچگاه نوک مگسک نشانه‌روی را به اندازه ذره‌ای و لحظه‌ای از روی دشمن اصلی یعنی رژیم بنیادگرا و ضدبشری آخوندی منحرف نکرده است و نخواهد کرد و فقط چنین رهبری می‌تواند تشکیلاتی را فراهم آورد که طی ۵دهه مبارزه بی‌امان با دو رژیم استبدادی و جنایتکار و کسب تجربه‌های گرانبها در انواع مبارزات چریک شهری، جنگل و ... تا تشکیل ارتش آزادیبخش و بعد پشت سرگذاشتن موفقیت‌آمیز و بی‌نظیر ۱۴سال پایداری در اشرف و لیبرتی و با تشکیل کانون‌های شورشی قیام، رژیم ضدبشری را از همه جهات به محاصره کامل برده و سر انجام با آتشفشان خلق و با پیشتازی همین کانون‌های شورشی به‌زودی زود رژیم جانی و انسان کش را سرنگون خواهد کرد و می‌توان رسیدن صبح آزادی را مشاهده کرد.

آنچه پس از ۵دهه می‌درخشد هدایت صحیح و اصولی این رهبری است که لحظه‌ای فدای بی‌کران و بی‌چشمداشت که سرلوحه سازمان بوده و خواهد بود را از خود و مجاهدانش دور نکرده و نخواهد کرد . بر تمامی زحمتکشان و خلق قهرمان ایران پنجاه و ششمین سال بنیانگذاری افتخار آمیز چنین سازمانی که همانند خورشیدی درخشان در آسمان ایران و هستی می‌درخشد تبریک می‌گوئیم و به امید روز یکه از آموزه‌های این رهبری و تمامی مجاهدانش به‌صورت حضوری هم بیاموزیم و هم ایران را آباد کنیم و هر لحظه از آزادی به‌دست آمده برخوردار شویم. روزی که به یمن برخورداری از چنین رهبری و چنین سازمانی با سرنگونی رژیم ضدبشری آخوندی به‌زودی به آن خواهیم رسید.

مرگ براصل ولایت فقیه

زنده باد آزادی

درود بر رجوی

جمعی از زندانیان سیاسی محبوس زندان فشافویه

شهریور ۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fde43b1f-16b5-4c62-b905-21e958c6812a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات