728 x 90

پیام مادر نادر افشاری زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا در ۲۰۹اوین

زندان اوین
زندان اوین

زندانی سیاسی نادر افشاری به همراه تعدادی دیگر از مدافعان حقوق‌بشر روز 12بهمن دستگیر و در زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده است. مادر وی طی پیامی گفت:

من مادر نادر افشاری هستم. نادر را روز 12بهمن در پارک دانشجو دستگیر کردند و از آن روز تا الآن در بند209زندان اوین تحت بازجوییه آخرین خبر من از پسرم بر می‌گرده به 19بهمن که او رو تو ملاقات خیلی کوتاه دیدم بهم گفت 4روزه  تو اعتصاب‌غذا، آب و دارو از آن شب خواب  به چشم نمی‌آید. مدام منتظر خبری از  وضعیت او هستم. نادر بدون  هیچ جرمی دستگیر کردند. تنها جرم اون دفاع از حقوق‌بشره. پسر من تنها 26سال داره  ما حتی نمی‌دانیم  چرا و به چه اتهامی او را دستگیر کردند اما اینو می‌دونم  که پسر من را وقتی دستگیر کردند سالم بود من اونو سالم  می‌خواهم حتی یک مو نباید از سر پسرم کم بشه. از همه شما که صدای من را می‌شنوید خواهش می‌کنم نگذارد نادر بی‌صدا توی زندان تنها بماند صدای اون باشید و او رو حمایت کنید تشکر من مادر درد کشیده و نگران  را بابت همه تلاشهاتون بپذیرید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a7e1c10-101f-49e0-ae49-2327d9c64b39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات