728 x 90

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف در حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد

گردهمایی جهانی ایران آزاد
گردهمایی جهانی ایران آزاد

به سوی کهکشان آزادی؛ همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش

حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد۶۷

سناتور مارکو پروزینو – عضو سنای ایتالیا

امروز در ایران یک دیکتاتوری وحشی حاکم است که هیچ حقی برای مردم ایران قائل نیست

من سناتور مارکو پروزینو از حزب زنده باد ایتالیا هستم

در کنفرانس بین‌المللی ایران آزاد که در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ژوئیه برگزار می‌شود شرکت می‌کنم. امروز در ایران یک دیکتاتوری وحشی حاکم است، جایی که برای اقلیت هیچ حقی وجود ندارد، هیچ کسی هیچ حقی ندارد زنان ایران از هیچ حقوقی برخوردار نیستند، رژیم ایران با دروغگویی‌های خود همیشه فرآیندهای تحقیقاتی و فعالیت‌هایش برای رسیدن به بمب هسته‌یی را انکار می‌کند، پس به همه ایرانیانی که به‌دلیل وجود این رژیم در سراسر جهان در تبعید هستند و به ایرانیانی که رنج کشیده‌اند و آنهایی که زندگی خود را برای مقاومت به خطر انداخته‌اند می‌گویم و آرزو دارم که استوار باشید و مقاومت کنید و موفق باشید، تا زمانیکه یک قیام دمکراتیک از داخل و یک کمک بین‌المللی از خارج به نتیجه برسد

بنابراین با وجود این‌که در ایتالیا با همه محدودیت هایش و مشکلاتش، اما دارای یک دموکراسی بزرگ می‌باشد، با تمام وجود برای ایران که آن هم یک کشور با یک تاریخ بزرگ است آرزوی دموکراسی می‌کنیم و به مقاومت ایران کمک می‌کنیم.

استفانیا پتزوپانه – نماینده پارلمان ایتالیا

انتصاب رئیسی مرد اعدام‌های دسته‌جمعی نشان می‌دهد که رژیم ایران قابل اصلاح نیست

برنامه۱۰ ماده‌یی مریم رجوی نشانگر تغییر دمکراتیک به جانب دموکراسی در ایران است

خانم پرزیدنت مریم رجوی عزیز، دوستان و شخصیتهای عزیز، خواهران و برادران ایرانی

ویژگی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۸ژوئن در ایران برای چندمین بار به همه جهان ثابت کرد که ما با یک حکومت مذهبی استبدادی، وحشی و زن‌ستیز، با نقض مداوم حقوق‌بشر و به‌عنوان تهدید واقعی برای صلح و ثبات منطقه خاورمیانه و هم‌چنین برای بقیه جهان روبه‌رو هستیم.

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه ناعادلانه رژیم، مرد اعدام‌های دسته جمعی، انتخاب شده و مورد علاقه ولی‌فقیه علی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی است. او با رکورد تحریم ایرانیان که خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران به آن فراخوان داده بود انتخاب شد.

این نشان می‌دهد که رژیم ایران قابل اصلاح نیست و بنابراین برای غلبه بر اوضاع ناگوار ایران، عاقلانه‌ترین و صلح آمیزترین راه، حمایت از مردم ایران همراه با آلترناتیو مشروع و دمکراتیک آن، یعنی شورای ملی مقاومت ایران است، تا این‌که سرانجام روند دمکراتیک سازی در این کشور آغاز شود.

مستقر شدن مرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۶۷، کسی که تظاهر کنندگان مسالمت‌آمیز و بی‌دفاع را که برای آزادی فریاد می‌زدند، مورد ضرب و شتم قرار داده است، در قدرت سیاسی نشان می‌دهد که دیکتاتوری مذهبی در آخر خط است.

جامعه بین‌المللی دیگر نمی‌تواند از طریق یک سیاست شکست‌خورده سکوت و مماشات از این رژیم حمایت کند، ما به یک لحظه تاریخی رسیده‌ایم که جهان، نیروهای سیاسی و دولتها باید یک گفتگوی دمکراتیک را برای ایجاد صلح و ثبات در ایران و خاورمیانه انتخاب کنند. ، بایستی یک رابطه جدید با شورای مقاومت ملی ایران به ریاست یک رهبر زن کاریزماتیک مریم رجوی، ایجاد کنید که برنامه ۱۰ ماده‌ای او نشانگر تغییر دمکراتیک به جانب دموکراسی در ایران است.

تحریم سراسری انتخابات نمایشی در ایران به اراده ایرانیان در تعیین سرنوشت خود و ثمره شورشهای ضد رژیم به لطف نقش مستقیم و تعیین‌کننده واحدهای مقاومت با نیروی ویژه‌یی از زنان، زنان شجاع گواهی می‌دهد، زنانی قهرمان که در مقاومت ایران هستند و در سال‌های اخیر فرصت داشته‌ام در جلسات و ملاقاتهای مختلف با آنها آشنا شوم. به همه آنان یک سلام ویژه دارم و به‌عنوان یک زن همه آن زنان را در آغوش می‌گیرم.

جورجو سیلی – نماینده پارلمان ایتالیا

به‌عنوان نماینده پارلمان جمهوری ایتالیا نمی‌توانم لگدمال شدن حقوق‌بشر در ایران را بپذیرم و در حیرتم از نسل‌کشی سال۱۳۶۷ که شقاوت آن غیرقابل توصیف است

من نمی‌توانم به اعتراضات جوانان ایرانی نپیوندم. به‌عنوان نماینده پارلمان جمهوری ایتالیا از بیرون تحولات ایران را دنبال می‌کنم و هیچ اعتمادی به آمار و اطلاعاتی که دولت ایران می‌دهد ندارم. انصافاً نمی‌توانم به کرامت انسانی پشت کنم و لگدمال شدن حقوق‌بشر در ایران را بپذیرم.

با تشکر از روشنگریهای برخی از جوامع ایرانی، که توانستم عمیقاً چگونگی مکانیزم قوانین انتخابات و کاندیداتوری و بخشی از قانون اساسی رژیم ایران را بفهمم که بواقع از تعجب دهانم بازماند. چیزهایی درباره نقش شورای نگهبان خواندم و هم‌چنین در حیرتم از نسل‌کشی سال۱۳۶۷ که شقاوت آن غیرقابل توصیف است. در آن سال‌ها سن من کم بود و کودکی بیش نبودم اما بعدها درباره‌اش مطالعه کردم.

اعتقادم بر این است که باید به‌طور واقعی برای یک دنیای بهتر مبارزه کرد طبعاً با محترم شمردن حقوق بین‌المللی. می‌خواهم بگویم که در دنیا حقوق‌بشر باید تضمین و مورد احترام قرار گیرد. من در خدمت شما هستم برای هر نیازی و برای هرکاری.

با تشکر از شما

امانوئل زینگریس –نماینده پارلمان لیتوانی

انتصاب ابراهیم رئیسی شوک جدیدی بود از سوی رژیم تروریست ایران علیه تمام استاندارد های حقوق‌بشر ی او بر اساس تمام معیارهای بین‌المللی یک قاتل و مسئول اعدام هزاران نفر است

دوستان و همکاران گرامی،

عرض ارادت دارم به دوستان عزیزم و البته رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی، اعضا و حامیان سازمان مجاهدین و مردم عزیز ایران.

من از اعضای قدیمی مجمع پارلمانی شورای اروپا از سال۱۹۹۳ هستم. و می‌خواهم تأکید کنم که انتخاب ابراهیم رئیسی، شوک جدیدی بود از سوی رژیم تروریست ایران علیه تمام استاندارد های حقوق‌بشر و انتخاباتهای آزاد و منصفانه.

و این به این معناست که مردی که توسط تمام معیارهای بین‌المللی و سازمانها یک قاتل شناخته شده، مسئول اعدام هزاران عضو و هوادار اپوزیسیون حالا در قدرت است.

با به یاد آوردن قتل‌عام ۱۳۶۷ و پس از آن سرکوبها و کشتار ۱۵۰۰تن از معترضان، حالا باید بدانیم که با شرایط اینچنینی چه برخوردی داشته باشیم.

ما اینجا در مجلس پارلمانی تلاش می‌کنیم تا بفهمیم که چگونه به رژیمی که باید تحت تحریم باشد واکنش مناسب نشان دهیم. ما از فعالیت‌های شما در جنگ شما علیه چنین رژیمی. حمایت می‌کنیم.

و ما همه در طرف مریم رجوی هستیم و تلاش می‌کنیم تا همبستگی‌مان را تقویت کنیم و بگوییم که دموکراسی حرف اول را می‌زند.

تمام مردمی که از دیکتاتوری عذاب کشیده‌اند و حالا کشورهایشان را از طریق انقلاب به دموکراسی مبدل کرده‌اند طرف شما هستند. ما همه با هم هستیم، با شما مریم رجوی و دوستان عزیز. از طرف تمام جامعهٔ بین‌المللی، ما ائتلاف محکمی خواهیم ساخت تا از رنج شما برای استقلال، دموکراسی و انتخاباتهای آزادانه و منصفانه حمایت کنیم. سپاسگزارم.

رومئو نیکوارآ – رئیس کمیته رومانی برای ایران آزاد

بیرون آوردن رئیسی از نمایش انتخابات و حذف نزدیکترین افراد به رژیم ناشی از شکست استراتژیک خامنه‌ای در سیاست فریبکارانه او مبنی بر وجود جناح های مدره در ایران است. خامنه‌ای پیام جوانان ایران را در کف خیابان‌ها گرفته است که فریاد زدند“ اصلاح طلب، اصول‌گرا دیگه تموم ماجرا ”

اخیراً شاهد یک شعبده‌بازی دیگر توسط رژیم فاشیستی آخوندها در ایران بودیم. آنها باز هم در یک نمایش دیگر دموکراسی و حقوق‌بشر را به سخره گرفتند و در یک فرایند غیردمکراتیک برای مردم ایران رئیس‌جمهور تعیین کردند. خامنه‌ای در یک رویاروی غیرعادلانه که از چهار دهه گذشته بین مردم و رژیم فاشیسم مذهبی در جریان است باز فردی به‌نام ابراهیم رئیسی را از صندوق‌های رأی بیرون آورد. رئیسی در بین ایرانیان معروف به جلاد ۱۳۶۷ است. او نه تنها در اعدام و شکنجه و زندان در دهه هشتاد نقش محوری داشته و در سال۱۳۶۷ حکم اعدام هزاران زندانی سیاسی را که دوران محکومیت خود را می‌گذراندند، طی دو ماه صادر کرده است، بلکه در سال۱۳۹۸ که رئیس قوه قضاییه بوده دستور قتل ۱۵۰۰ معترض را صادر کرده است.

بیرون آوردن مهره‌ای بی‌آبرو هم‌چون رئیسی از نمایش انتخابات و حذف نزدیکترین افراد به رژیم هم‌چون رؤسای قوای مجریه و مقننه، ناشی از شکست استراتژیک خامنه‌ای در سیاست فریبکارانه او مبنی بر وجود جناح های مدره در ایران است. خامنه‌ای پیام جوانان ایران را در کف خیابان‌ها گرفته است که فریاد زدند“ اصلاح طلب، اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا ”

و این بدین معنی است که جامعه جهانی باید درک کند که از امروز رژیم آخوندها یک دست شده و بدون دنده و ترمز به سمت افراط‌گرایی در منطقه و سرکوب در ایران پیش خواهد رفت.

من با شناختی که از ایران و ایرانی دارم می‌توانم ادعا کنم که اشغال منصب ریاست‌جمهوری توسط کسی که عفو بین‌الملل او را جنایتکار علیه بشریت می‌شناسد توهین به تاریخ و هویت ایران است. از طرف دیگر عدم برخورد درست با جنایات سیستماتیک در جهان باعث گردیده که جانیان برای فرار از عدالت در پوش دیپلماتیک برای خود مصونیت ایجاد کنند.

”من به همه شرکت‌کنندگان در بزرگترین گردهمایی آنلاین جهانی در حمایت از ایران آزاد درود می‌فرستم و هم‌صدا با آنها و مردم ایران می‌گویم که رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران نه می‌خواهد و نه می‌تواند تغییر کند و هر گونه نمایش انتخابات در آن تغییری ایجاد نمی‌کند و مشروعیتی ندارد. این رژیم، ریشه اصلی بحرانها در ایران، گسترش فقر و بیکاری و مرگ و حامی اصلی صدور بنیادگرایی، تروریسم حکومتی، اشاعه بی‌ثباتی، تخریب و جنگ‌افروزی در خارج و یک تهدید اصلی برای جامعه بین‌المللی است.

تنها راه‌حل حمایت از قیام مردم ایران و آلترناتیو دمکراتیک آنها برای استقرار یک جمهوری دمکراتیک، کثرت‌گرا، با جدایی دین و دولت، انتخابات آزادانه و منصفانه، برابری زنان، رفع هر گونه تبعیض علیه اقلیتهای قومی و مذهبی، ایران عاری از اتمی و لغو احکام اعدام و همزیستی مسالمت‌آمیز که درطرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی، به‌عنوان منشور آزادیهای بنیادین اعلام شده است، می‌باشد.”

سلام ایران سلام آزادی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db226db4-b3f1-4de7-9d12-61aa93b9c243"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات