728 x 90

چرا طرح انفجار علیه اپوزیسیون ایران، سیاستمداران آمریکایی و انگلیسی و من باید منجر به اخراج دیپلماتهای تهران شود

استروان استیونسون
استروان استیونسون

استراون استیونسون هماهنگ کننده کارزار برای تغییر ایران (CiC)و رئیس انجمن اروپایی آزادی عراق (EIFA)می باشد :

در تاریخ ۲۷نوامبر دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات بلندپایهء سفارت ایران در وین و ۳ توطئه‌گر دیگر به اتهام تروریسم آغاز شد.

️ استروان استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا:

«دادگاه روز پنجشنبه ادامه داشت و قرار است در اواخر ژانویه حکم دادگاه صادر شود. اسدی با ادعای داشتن مصونیت به‌عنوان دیپلمات از حضور در دادگاه آنتورپ خودداری کرده است.

در تاریخ ۱ژوئیه ۲۱۰۸ او به انتقال ۵۵۰ گرم ماده شدید الا نفجار ترای اکسید تری استون ( TATP ) به یک زوج ایرانی - بلژیکی از آنتورپ متهم شد.

سه روز زودتر گفته شد که او بمب را به امیر سعدونی ۴۰ساله و همسرش، نسیمه نعامی ۳۶ساله داده است و به آنها دستور داد که در تاریخ ۳۰ژوئن ۲۰۱۸آن را در یک گردهمایی بزرگ شورای ملی مقاومت ایران، که دهها هزار نفر در ویلپنت نزدیک پاریس شرکت کردند منفجر کنند.

در این گردهمایی سخنرانی‌هایی به وسیله سیاستمداران برجسته بین المللی و مقامات ارشد دولتی، مانند نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده و فرماندار بیل ریچاردسون و استیون هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا و ترزا ویلیرس نماینده مجلس و وزیر سابق کابینه انگلیس ایراد شد.

من خودم همراه با چند سیاستمدار اسکاتلندی دیگر که از مخالفان ایرانی حمایت می‌کنند، آنجا بودم. . .

در تاریخ ۲۸ژوئن ۲۰۱۸ اسدی هنگام ورود به یک رستوران پیتزا فروشی (Pizza Hut) واقع در میدان ارتش (Place d’Armes ) لوکزامبورگ، با لباس مبدل به‌عنوان یک جهانگرد با پیراهن معمولی و با گذاشتن یک کلاه فدورا بر سر و دوربینی که به دور گردنش آویخته بود، رفت.

(در این پیتزا فروشی ) از او در حال تحویل دادن بسته‌ای که گفته می‌شود حاوی بمب است، به سعدونی و نعامی به همراه پاکت نامه‌یی با ۲۲۰۰۰یورو (برابر با ۲۰هزار پوند) فیلمبرداری شده است. . .

شکی نیست که دستورات این حمله تروریستی از (سوی مقامات) بالا در تهران صادر شده است.

این باید به‌عنوان یک هشدار به غرب باشد که( رژیم ایران) یک رژیم تروریستی است، و از سفارتخانه‌هایش به‌عنوان کارخانه‌های بمب‌گذاری و سلول های ترور استفاده می‌کند.

تمام سفارتخانه‌های رژیم ایران باید بسته و دیپلمات های آنها اخراج شوند.

در عین حال تحریم‌ها علیه این رژیم منفور باید دو برابر شود».(سایت اسکاتسمن ۱۵آذر ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebf68041-fbcd-4dfa-97cc-de976b3e18a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات