728 x 90

کنفرانس بحران کرونا در ایران، در بیش از ۱۰۰۰نقطه در اروپا، آمریکا و کانادا

کنفرانس بحران کرونا در ایران در بیش از ۱۰۰۰نقطه در اروپا، آمریکا و کانادا
کنفرانس بحران کرونا در ایران در بیش از ۱۰۰۰نقطه در اروپا، آمریکا و کانادا
  •  محکومیت بازگشایی مشاغل و عملکرد مجرمانه آخوندها در شیوع غیر قابل مهار کرونا
  • فراخوان به آزادی بی‌قید و شرط زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی
  • در ایران کرونا و آخوندها یک جبهه متحد علیه مردم تشکیل داده‌اند راه حل سرنگونی نظام آخوندی است

 

عصر روز شنبه ۳۰فروردین به‌دعوت جوامع ایرانی مقیم آلمان، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران، کنفرانسی پیرامون بحران کرونا در ایران و وحشت رژیم از قیام مردم به‌صورت اینترنتی برگزار شد که هموطنانمان از بیش از ۱۰۰۰نقطه در آمریکا و کانادا و کشورهای اروپایی آلمان، انگلستان، فرانسه، هلند، بلژیک، سوئیس، ایتالیا، اتریش، دانمارک، فنلاند و رومانی به‌طور زنده و از طریق اینترنت به آن وصل شده بودند.

 

در این کنفرانس که با مدیریت زلال حبیبی برگزار شد،‌ خانم دولت نوروزی، نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان و هم‌چنین شماری از نمایندگان پارلمان و شخصیتهای سیاسی از آلمان و انگلستان از جمله اتو برنهارد، عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر، توماس نورد و مارتین پاتسلت، نمایندگان پارلمان فدرال آلمان، نمایندگان پارلمان انگلستان دیوید جونز، نماینده ارشد و وزیر پیشین امور ولز در دولت انگلستان، توبی پرکینز، وزیر سابق سایه در پارلمان انگلستان، باب بلکمن و سر آلن میل، نماینده افتخاری مجمع پارلمانی شورای اروپا از انگلستان و هم‌چنین نمایندگان جوامع ایرانیان مقیم آلمان و کانادا سخنرانی کردند.

 

سخنرانان این کنفرانس تصمیم رژیم آخوندی برای بازگشایی مشاغل و روانه کردن مردم به قربانگاه کرونا را جنایت علیه بشریت دانستند و پنهان‌کاری مجرمانه خامنه‌ای و روحانی در مورد شیوع فاجعه‌بار کرونا را به‌شدت محکوم کردند. سخنرانان هم‌چنین نسبت به شیوع کرونا در زندانها و خودداری رژیم آخوندی از آزادی زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی هشدار دادند و با تأکید بر ضرورت اعزام هیأت بین‌المللی به ایران خواهان وادار کردن رژیم به آزادی تمامی زندانیان برای جلوگیری از یک فاجعه بزرگ انسانی در زندانها شدند.

 

در شروع این کنفرانس زلال حبیبی که مدیریت آن را به‌عهده داشت اهداف برگزاری این کنفرانس را برای هموطنانمان تشریح کرد. 

 

 

دیوید جونز، نماینده پارلمان و وزیر پیشین ولز در دولت انگلستان

دیوید جونز، نماینده ارشد پارلمان و وزیر پیشین ولز در دولت انگلستان، نخستین سخنران این کنفرانس بین‌المللی بود وی در سخنان خود گفت:

«در حال حاضر پاسخ به ویروس کرونا در بسیار از کشورهای غربی از یک الگو پیروی کرده است: با تشویق شهروندان به رعایت فاصله فیزیکی، از جان آنها حفاظت کنید. هم‌چنین محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد و بیان جدیت تهدید این بیماری همه‌گیر و کوچک نکردن این تهدید که جان مردم را به‌وسیله‌ این ویروس تهدید می‌کند.

 

با این حال، تنها یک حکومت از این الگو پیروی نمی‌کند و آن رژیم ایران است.

آنها چندین هفته خبر انتشار ویروس در ایران را به‌خاطر سالگرد ۲۲بهمن و انتخابات مجلس پنهان کردند و پروازها از چین به ایران را متوقف نکردند از ابتدای اپیدمی در ایران، رژیم در بالاترین حد خود، از جمله خامنه‌ای و روحانی، سعی در پایین آوردن این مسأله داشت و سعی کرد تا مردم ایران را متقاعد کند که آنها آمادگی خوبی دارند و هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد. همه این اقدامات و دروغها منجر به مرگ بیش از ۳۰۰۰۰بیگناه شد.

 

آنها در تلاشند از این اپیدمی به‌عنوان بهانه‌ای برای برچیدن تحریم‌ها استفاده کنند. این رژیم اهمیتی برای جان مردم ایران قائل نیست. آنها تنها به فکر حفظ قدرت خود هستند و آماده هستند تا همه چیز را از جیب مردم ایران فدا کنند».

دیوید جونز در ادامه سخنان خود تأکید کرد که هر گونه کمکی به این رژیم در خدمت صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و حمایت از شبه‌نظامیان مزدور رژیم در کشورهای منطقه قرار خواهد گرفت که به کشته‌ها و ویرانیهای بیشتر منجر خواهد شد.

 

دیوید جونز در پایان افزود:

«من از دولت می‌خواهم که تحریم‌هایی را علیه رژیم و گروه‌های وابسته به آن اعمال کند.

ما نباید به رژیمی که مردم ایران را می‌کشد و به گروه‌های غیرقانونی مزدور حقوق می‌دهد، پول بدهیم. به جای آن ما باید از خواست مردم ایران برای سرنگونی این رژیم شرور و ایجاد یک کشور آزاد و دموکراتیک حمایت کنیم. تنها در این صورت ایران و کل جهان مکان بهتری خواهند بود.

ما باید از تنها اپوزیسیون دموکراتیک در ایران و شورای ملی مقاومت و طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی حمایت کنیم که من معتقدم بهترین امید برای تأمین آزادی مردم ایران است، که آنها به‌روشنی شایسته آن هستند».

 

دولت نوروزی، نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان

دولت نوروزی، نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان، طی سخنانی ضمن قدردانی از شخصیتها و هموطنان شرکت‌کننده در این کنفرانس گفت:

«خامنه‌ای و روحانی در یک پنهان‌کاری جنایتکارانه از روز اول به‌دلیل برگزاری مراسم فرمایشی ۲۲بهمن و برگزاری نمایش انتخاباتی مجلس آخوندی، حقیقت را به مردم نگفتند و صرفاً در روز اول اسفند، یعنی شب انتخابات، از مرگ ۲نفر در قم خبر دادند. این مهمترین دلیل برای شیوع گسترده و کشتار مردم، در ایران بود.

 

در حالی‌که در کشورهای همسایه ایران که از شرایط اقلیمی مشابهی برخوردارند ابعاد فوت‌شدگان حتی طبق آمار حکومتی رژیم ۵۰ تا ۱۰۰بار کمتر است.

شورای ملی مقاومت اسنادی را چند هفته پیش منتشر کرد که بیماران کرونایی حداقل از ۵بهمن در بیمارستانهای تهران بستری شده‌اند.

براستی این یک جنایت بزرگ است و مسئولان آن‌ که خامنه‌ای، روحانی و سران سپاه پاسداران هستند باید محاکمه شوند! طبق منابع مقاومت تا امروز آمار قربانیان در ۲۹۴شهر به بیش از ۳۱۵۰۰نفر رسیده و قریب به یک میلیون نفر دست‌کم مبتلا شده‌اند...

 

که با اقدام جنایتکارانه روحانی برای بازگشت مردم به کسب و کار و ادارات منجر به موج جدیدی از انتشار این ویروس و کشتار انبوه در میان مردم ستمدیده و محروم ایران خواهد شد.

تاکنون صدها تن از زندانیان در زندانهای مختلف کشور به‌دلیل شرایط غیرانسانی و ضدبهداشتی در زندانهای رژیم به ویروس کرونای ولایت مبتلا شده و بسیاری جان‌باخته‌اند.

 

خانم مریم رجوی بارها به جامعه بین‌المللی برای آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی فراخوان داده و خواهان اعزام هیأت تحقیق مستقل بین‌المللی به زندانهای رژیم و اطلاع از وضعیت زندانیان شده است.

ما هم‌چنین از مردم ایران، به‌ویژه خانواده‌ها، بستگان و دوستان زندانیان درخواست داریم که تا آزادی زندانیان سیاسی از تلاش، اعتراض و شورش دست برندارند.

 

مقاومت ایران بارها اعلام کرده است که دارایی‌های به‌سرقت رفته مردم ایران در سپاه و بنیادهای تحت کنترل خامنه‌ای و آستان قدس باید از چنگ آخوندها بیرون بیاید و در خدمت بهداشت، درمان و نیازمندی‌های مردم ایران به ویژه زحمتکشان و گرسنگان قرار بگیرد. این بنیادها شامل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان خمینی ضدبشر، آستان قدس رضوی، بنیاد شهید، کمیته امداد خمینی، قرارگاه سازندگی ضدخاتم‌الانبیا و شمار دیگری از مؤسسات هستند که اموال ملت را غارت کرده و تحت کنترل مستقیم خامنه‌ای هستند و حتی مالیات هم نمی‌دهند.

 

این مؤسسات به‌سادگی می‌توانند هزینه کارگران و زحمتکشان و دیگر افراد محروم را برای ماهها تأمین کنند تا مجبور به رفتن سر کار نشوند.

با هر معیاری در جهان فاجعه کرونا، یک جنایت بزرگ آخوندها در ایران است.

انتخاب مردم و فرزندان دلیر ایران، هم‌چنان‌که بارها در شعارهایشان گفته‌اند:‌

ویروس کرونای ولایت، عامل قتل ملت!

خامنه‌ای سرنگون، حکومتش واژگون! می‌باشد.

پیش به‌سوی ایران آزاد 

پیروز باشید».

 

 

اوتو برنهارد، معاون وزیر پیشین دولت و عضو هیات‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر

سخنران دیگر کنفرانس بین‌المللی آلمان اتو برنهارد، معاون پیشین وزیر در دولت آلمان و عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر آلمان، بود. وی گفت:

«سلام ایران، سلام اشرف

از جانب کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد با شما صحبت می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. در ابتدا بگویم که من طی سالهای اخیر چند بار از اشرف ۳ دیدار کردم و از نزدیک ساخت و ساز عالی ای که صورت گرفته را دیدم. احترام من نثار تمام کسانی که چنین مکان عالی‌ای را خلق کرده‌اند.

 

دوستان عزیز، ما یک مسیر طولانی را با هم آمده‌ایم. هدف ما یعنی سرنگون کردن نظام وحشتناک آخوندی، به‌قوت خود باقیست. ما تاکنون موفقیت‌هایی داشته‌ایم. یکی از مهمترین دست‌آوردهای ما این بود که توانستیم بیش از ۳۵۰۰نفر از مخالفان رژیم که در اشرف در عراق بودند را به کشورهای امن منتقل کنیم. این نتیجه یک کار مشترک بزرگ بود. در طول زمانی که ما با هم کار کرده‌ایم، رژیم آخوندی مستمراً پایه و اعتماد خود در بین مردم را از دست داده است.

 

و الآن چیزی در ایران رخ داده که تقریباً در تمامی کشورهای دیگر دنیا نیز رخ داده است: بیماری کرونا. و واکنش رژیم به این رخداد غیرانسانی است. بدون تدارک دیدن اقدامات حفاظتی برای مردم، رژیم چند روز پیش اعلام کرد که زندگی عادی روزمره مثل قبل از سرگرفته می‌شود. این اقدام بدین معنی است که مردم عادی در معرض این ویروس قرار داده می‌شوند بدون هر گونه اقدامات حفاظتی. این یک تحول بسیار تأسف بار است. یعنی مردم هیچ انتظاری نمی‌تواند از این رژیم داشته باشد.

 

الآن آخوندها دنبال منابع مالی جدید هستند تا بر مشکلاتشان فائق بیایند.

من به‌عنوان یک اقتصاددان با صراحت کامل می‌گویم که ما نباید این امکان را به آخوندها بدهیم. ایران به‌اندازه کافی پول دارد. آخوندها و بنیادهای به‌اصطلاح مذهبی پولهای زیادی دارند مضاف بر پولهایی که بعد از لغو بخشی از تحریم‌ها به‌دست آوردند. اما با این پول چه کردند؟ آنها این پولها را صرف بهبود نظام بهداشتی کشور نکردند. پولها را برای مردم هزینه نکردند. بلکه بخش قابل‌توجهی از این پولها را صرف تأمین فعالانه مالی سازمانهای تروریستی در کشورهای دیگر کردند. و این هر کس را به فکر وامی‌دارد وقتی که رئیس دیوان عالی محاسبات رژیم – عادل آذر – به این نتیجه رسیده است که تقریباً ۵میلیارد دلار از پول خزانه کشور گم شده است. یعنی این‌که این حجم پول در فساد نظام آخوندی ناپدید شده است. با در نظر گرفتن این واقعیت بسیار غیرمسئولانه خواهد بود که پولهای جدیدی در دسترس آخوندها قرار داده شود.

 

اگر کسی می‌خواهد به مردم در ایران واقعاً کمک کند، تنها راه در کمک با حضور در محل و تحت نظارت و کنترل بین‌المللی می‌باشد. هر کار دیگری فقط موجب تقویت این رژیم ضدانسانی می‌شود.

اجازه دهید دوستان عزیزم که صحبت‌هایم را با این جملات به پایان ببرم و تأکید کنم که هدف ما پایان دادن به رژیم آخوندی و سرنگون کردن این دیکتاتوری به‌قوت خود باقیست. ما در مسیر خوبی هستیم و من امیدوارم که به‌زودی به هدف‌مان برسیم.

صمیمانه متشکرم».

 

در کنفرانس جوامع ایرانیان درباره بحران کرونا در ایران که در بیش از ۱۰۰۰نقطه در اروپا و آمریکا و کانادا برگزار شد، توبی پرکینز نماینده ارشد پارلمان وزیر سایه انگلستان در پارلمان به سخنرانی پرداخت.

 

توبی پرکینز-نماینده پارلمان انگلستان و وزیر سایه در پارلمان:

رژیم حاکم بر ایران با پنهان‌کاری حقیقت را از مردم ایران پوشیده نگه می دارد و آنها را در برابر فاجعه کرونا بی‌دفاع گذاشته است.

در حال حاضر شمار زیادی از مبارزان راه آزادی در ایران در زندانهای رژیم به‌سر میبرند.

و در وضعیت بهداشتی خطرناکی هستند این رژیم نمی‌خواهد از آنها حافظت کند و آنها در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند.

بنابراین ما از انگلستان بهمراه دیگر سیاستمداران به این فراخوان همبستگی بین‌المللی با مردم ایران می‌پیوندیم و حمایت خود را از کسانی که در شورای ملی مقاومت و در داخل ایران علیه رژیم می‌جنگند، اعلام می‌کنیم.

آنها مطمئن باشند که ما به فشارهای خود بر دولت انگلستان و دیگر دولتها برای به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت و محکوم کردن رژیم ایران که علیه منافع مردم عمل می‌کند، ادامه می‌دهیم.

 

 

سر آلن میل – عضو افتخاری مجمع پارلمانی شورای اروپا از انگلستان

سر آلن میل عضو افتخاری مجمع پارلمانی شورای اروپا از انگلستان سخنرانی دیگر این کنفرانس بود وی تأکید کرد آمار واقعی جان‌ باختگان بر اثر کرونا در ایران معادل چندین کشور اروپایی است اما رژیم به‌عمد این آمار را کمتر اعلام می‌کند تا ابعاد گسترده شیوع کرونا در ایران را بپوشاند این موضوع بیانگر بی‌کفایتی و ناتوانی این رژیم استة‌

وی افزود: ما درباره رژیمی صحبت نمی‌کنیم که مشکلات مالی داشته باشد ما درباره کشوری صحبت می‌کنیم که یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است ولی با این وجود بنا‌به آمار خود رژیم ۵۹میلیون نفر از مردم ایران در فقر به‌سر می‌برند.

سر آلن میل افزود: هر گونه کمکی به رژیم ایران در این شرایط در خدمت سپاه پاسداران و سیاست صدور تروریسم آخوندها قرار خواهد گرفت

وی خطاب به جامعه جهانی تصریح کرد: ما باید به کمک مردم ایران برای ساختن آینده بهتر برای کشورشان بشتابیم به این رژیم نباید اجازه داد به جنایاتی که سال‌ها به آن مبادرت کرده ادامه دهد آن‌چه در ایران اتفاق می‌افتد به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست باید به کمک مردم ایران قیام کنیم.

متشکرم.

 

 

زلال حبیبی سخنران دیگر این کنفرانس بود وی طی سخنانی کوتاهی گفت:

«کنفرانس امروز دومین کنفرانس آنلاین جوامع ایرانی، با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی می‌باشد، و با تلاش بی‌وقفه شما هموطنان و اشرف‌نشانان امروز از بیش از ۱۰۰۰نقطه در این کنفرانس حضور دارید، و هزاران نفر نیز در شبکه‌های اجتماعی بیننده برنامه امروز ما هستند.

در چنین شرایطی به بررسی وضعیت داخل کشور و وحشت عمیق رژیم از جوشش قیام ناگزیر مردم ایران می‌پردازیم و بار دیگر جامعه جهانی را فرا می‌خوانیم که در کنار مردم ایران ایستاده و به خواسته آنها گوش فرا دهند.

خواسته مردم ایران حل ریشه‌یی بحران حاکم بر کشور مان است- بحرانی که راه‌حلش سرنگونی تام و تمام فاشیسم دینی حاکم است آن هم در شرایطی که به‌گفته رهبر مقاومت تیک تاک قیام و ناقوس سرنگونی به صدا در آمده است».

 

 

در ادامه کنفرانس جوامع ایرانی در کشورهای اروپا و آمریکا و کانادا ویدا نیک طالعان به‌نمایندگی از جوامع ایرانی در آلمان به سخنرانی پرداخت.

 

ویدا نیک طالعان:

سلام می‌کنم به دوستان، یاران و‌ حامیان مقاومت و علی الخصوص به هم میهنان عزیزم در داخل میهن اسیرمون.

و با تشکر از شما که این فرصت را به من دادید، من امروز می‌خواستم رو به هموطنان عزیزم در داخل ایران صحبت کنم و به اونها با صمیمیت تمام بگم:

در این روزهای سخت، و بعضاً برای بسیاری از شماها روزهای طاقت‌فرسا ما هواداران مقاومت از دردها و رنجهای شما که با این پاندمی چندین برابر شده آگاهیم.

دائما از طریق سیمای آزادی و فضای مجازی اخبار داخل کشور را دنبال می‌کنیم و هر لحظه با شنیدن ظلمی که از طرف رژیم بی‌کفایت و بی‌لیاقت آخوندی بر شما میره قلبها مون به درد میاد،

ما هر لحظه قلبمان با شما می‌تپه، و تمامی فعالیت‌هامون از جمله همین کنفرانس برای شماست

هر چند شرایط سخته و برخلاف دولتهای دیگه که فکر نجات مردمشون هستند، تنها چیزی که برای رژیم سفاک آخوندی مهم نیست جان مردم هستش، ولی ما باید بدونیم این ظلم پایدار نیست و نمیتونه پایدار باشه

هرگز نباید امید رو از دست داد،

تا مجاهدین و مقاومت هستند و تا رهیری پاکبازی هم‌چون برادر مسعود و خواهر مریم هستند که کشتی طوفان زده ایران رو به ساحل نجات هدایت کنن رژیم خونخوار آخوندی هیچ آینده‌ای نداره

تا زمانی که کسانی هستند که در تمامی مراحل اسارت ایران‌زمین جونشون رو‌ کف دستشون گذاشتن و هر کلامی را که گفتند و هر قدمی که در راه مبارزه برداشتن با نام خلق قهرمان ایران شروع کردن تا ایرانی در آزادی و سلامتی و شادی زندگی کنه و هیچ وقت هم از این مبارزشون دست نکشیدن ‌و نخواهند کشید

تا زمانی که کانون‌های‌شورشی جان بر کف در حال مبارزه هستند

و تا زمانی که آرزوی رسیدن به آزادی مردم ایران‌زمین در تک‌تک ما زنده است، آزادی در دسترس است، نباید امید را از دست داد تا با دادن دست‌هامون به هم دیگه و تکیه بر مجاهدین، ایران و ‌ایرانی را از شر عظیم ویروس ولایت رها کنیم.

 

وحیده خرمرودی از جامعه زنان ندا در کانادا آخرین سخنران کنفرانس جوامع ایرانی در اروپا و آمریکا و کانادا بود

وحیده خرمرودی از جامعه زنان ندا در کانادا:

با سلام و درود به هموطنانم عزیزم در داخل ایران و هر کجای دیگه که هستند و با درودهای بی‌کران به پزشکان و پرستاران و تمامی کادرهای درمانی در ایران که با فداکاری قابل تقدیر در پی نجات جان هموطنانمون هستند.

در این شرایط سخت مردم ما از جامعه بین‌المللی انتظار دارن که این رژیم رو به‌خاطر پنهان‌کاریهاش در مورد آمار جان‌باختگان کرونا مورد حسابرسی قرار بده.

مردم ما از جامعه بین‌المللی انتظار دارن که رژیم فاسد آخوندی رو مورد حسابرسی قرار بدن که چرا ثروت میلیاردی مردم ایران که در دست خامنه‌ای است در این شرایط سخت برای بهداشت و سلامت مردم هزینه نمی‌شود و وزیر خارجه دلقک این رژیم به دروغ از صندوق بین‌المللی پول، درخواست وام می‌کنه؟!

جامعه بین‌المللی و همه دولتها و به‌خصوص دولتهای اروپایی باید بدونن که مردم ایران این رژیم را نمی‌خوان و روز شماری می‌کنن برای سرنگونی اون که این اتفاق به‌زودی در ایران خواهد افتاد.

مردم ما و مقاومت سرفرازشون فقط برخورد قاطع با این رژیم رو مشروع میدونن و دست دادن با اون را در هر شرایطی محکوم می‌کنن و در برابرش می‌ایستند.

با تشکر از همه شما که به من گوش دادین و با درود گرم و آتشین به هموطنان داخل ایران.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e15f870-d656-4fb4-a6a7-6534112a538a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات