728 x 90

کنفرانس در سنای آمریکا؛ حقوق بشر و دموکراسی در ایران - تاکید اعضای سنا بر استمرار سیاست قاطع علیه رژیم آخوندی

کنفرانس در سنای آمریکا
کنفرانس در سنای آمریکا

کنفرانس در سنای آمریکا

حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۲۷ اسفند ۹۹ (۱۷مارس۲۰۲۱)

 

تأکید اعضای سنای آمریکا

بر استمرار سیاست قاطع علیه رژیم آخوندی

لزوم حسابرسی از رژیم آخوندی در رابطه با نقض حقوق‌بشر و مقابله با تروریسم آن

حمایت از خواست مردم ایران برای برقراری یک ایران آزاد و دمکراتیک

 

روز چهارشنبه ۲۷اسفند، در یک کنفرانس در سنای آمریکا که با پیام خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران آغاز شد، سناتورها از هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه خواهان اعمال یک سیاست قاطع علیه رژیم آخوندی شدند.

 

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته خارجه سنا

رژیم حاکم بر ایران به‌دنبال خاموش کردن صدای مردم ایران است. او تأکید کرد که سکوت مجاز نیست و این‌که دولت آمریکا به‌دنبال حسابرسی از رژیم حکومت آخوندی هست.

 

سناتور تد کروز عضو عالی‌رتبه کمیته خارجه

همه ما باید عزم خود را دو برابر کنیم تا در برابر رژیم شیطانی ایران با صدای بلند بایستیم. من به انجام این کار متعهد هستم. ما باید برای ساقط کردن رژیم ایران که به مردمش ستم می‌کند تلاش کنیم. ما باید رژیم را ساقط کنیم و با کمک شما و با رهبری شما، این کار را خواهیم کرد.

سناتور گری پیترز رئیس کمیته امنیت ملی

رژیم حاکم بر ایران بواسطه عدم پایببندی به پایه‌یی‌ترین تعهدات بین‌المللی خود، عدم احترام به حقوق‌بشر، و آزادیهای مدنی مشروعیت خود را از دست داده است. در سنای آمریکا من به ایستادن در کنار مردم ایران و خواست آنها برای یک ایران دمکراتیک، صلح‌جو غیراتمی و جمهوری ادامه خواهم داد.

 

سناتور بن کاردین عضو عالی‌رتبه کمیته خارجه

ما همه اتفاق‌نظر داریم که رژیم ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌یی دسترسی پیدا کند و حمایت رژیم ایران از نقض حقوق‌بشر و تروریسم باید متوقف گردد. ما این هفته نامه‌یی دوحزبی که نگرانی‌های ما را در این زمینه مورد تأکید قرار می‌دهد برای رئیس جمهور بایدن ارسال خواهیم کرد.

 

سناتور مارکو روبیو عضو عالی‌رتبه کمیته خارجه

رژیم وحشی ایران حقوق پایه‌یی مردم ایران را به شکل خشونت‌آمیزی نقض می‌کند. امروز ما شجاعت بسیاری از ایرانیان را منعکس می‌کنیم که در طول سال‌ها به خیابان‌ها آمدند و علیه این رژیم فاسد و شیطانی اعتراض کردند. تا روز فرا رسیدن آزادی به ایران ما هم‌چنان در کنار مردم ایران خواهیم ایستاد.

 

سناتور جین شهین عضو عالی‌رتبه کمیته خارجه

در ماههای اخیر حکام ایران بر قطع اینترنت برای خاموش کردن اعتراضات در خیابان‌ها متکی بوده‌اند. در نوروز امسال ما دوباره خود را به دمکراسی و حقوق‌بشر در کشورمان و سراسر جهان متعهد می‌کنیم. من از مبارزه شما برای یک ایران آزاد و دموکراتیک قدردانی می‌کنم.

 

سناتور تاد یانگ عضو عالی‌رتبه کمیته خارجه

برای دهه‌ها مردم ایران خواستار یک ایران صلجو، دمکراتیک، غیراتمی و جمهوری بوده‌اند. ما در آمریکا در کنار مردم ایران می‌ایستیم و رژیم آخوندی را محکوم می‌کنیم. . امروز پیام همبستگیم را با مردم ایران تکرار می‌کنم.

 

سناتور جان کورنین عضو کمیته اطلاعات

آمریکا همواره در کنار مردم ایران خواهد بود و ما هر کاری که قادر باشیم در حمایت از خواست مردم ایران برای دستیابی به آزادی انجام خواهیم داد.

 

سناتور جان بوزمن عضو عالیرتبه کمیته تخصیص بودجه

من از یک سیاست قاطع و مستحکم علیه رژیم ایران حمایت می‌کنم. شما نشان داده‌اید که به یک آینده بهتر برای ایران متعهد هستید. من در کنار مردم ایران که خواستار تغییر هستند ایستاده‌ام و از این‌که در تلاش برای یک ایران آزاد، دمکراتیک، صلح‌جو و غیراتمی به شما می‌پیوندم مفتخرم.

 

سناتور جو لیبرمن کاندیدای پیشین معاونت ریاست جمهوری

خانم رجوی؛ هدف با ارزش شما برای پایان دادن به رژیم تهران به‌عنوان دشمن نه فقط مردم ایران بلکه مردم آمریکا و بخش اعظم جهان هنوز یک هدف دوحزبی در دولت آمریکا است. فریاد مردم ایران مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر روحانی و مرگ بر دیکتاتور است. لذا پیام روشن است. آنها خواستار پایان بخشیدن به این حکومت و روی کار آوردن دولت جدیدی هستند. ما باید به آنها گوش فرا دهیم.

 

ژنرال جیمز جونز اولین مشاور امنیت ملی دولت اوباما

ایران می‌تواند یک کشور زیبای آزاد باشد که با ارزشهای دمکراتیکی که خانم رجوی مروج آنها است زندگی کند. خانم رجوی ثابت کرده است یک رهبر استثنایی با کادرهایی استثنایی است. ما به او و شورای ملی مقاومت حمایت کامل خود را مدیون هستیم.

 

سناتور کلی ایات از اعضای عالیرتبه پیشین کمیته قوای مسلح

ما می‌دانیم که در مقابل رژیم سرکوبگر ملایان، آلترناتیوی وجود دارد: خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران یک برنامه ۱۰ماده‌ای دارند که چشم‌انداز یک ایران دموکراتیک صلح‌جو را در مقابل مردم ایران قرار داده است.

ادامه دارد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f739a759-522a-4adb-90df-ef384862d3ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات