728 x 90

گرانی افسارگسیخته

گرانی، تورم، بلای جان مردم
گرانی، تورم، بلای جان مردم

گرانی مواد خوراکی پایه هم‌چنان ادامه دارد

روز دوم آذر اصغر سلیمی عضو مجلس ارتجاع گفت گوشت قرمز و سفید از سفره مردم پرکشیده است، و به این ترتیب فاجعه تغذیه، سلامت نسل بعد را هم به خطر انداخته است مخصوصاً جوانان و مادران فردای ما که نمی‌توانند تغذیه خوبی به بدنشان برسانند و قطعاً این می‌تواند برای آینده کشور مشکل‌ساز شود.

 

از سوی دیگر سایت دیده‌بان رژیم هم با اشاره به گرانی نمک و قیمت عجیب آن در بازار نوشت: قیمت ۱۰۰گرم نمک ۴۵۰هزار تومان شده است و این البته از عجایب است که در سرزمینی که دهها دریاچه و تالاب آن به شوره‌زار تبدیل شده است، و نمک دریایی یکی از پیش‌پا افتاده‌ترین مواد معدنی در دسترس محسوب می‌شود، قیمت نمک به کیلویی ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان برسد! یعنی قیمت یک کیلو نمک بیشتر از نصف دستمزد ماهانه یک کارگر رسمی است!

در چنین شرایطی رسانه‌های آخوندی خبر می‌دهند قیمت ماهی در ۴سال اخیر ۶برابر شده است

و قیمت روغن زیتون هم به یک میلیون تومان رسیده است.

اما خبر بدتر را عموم رسانه‌های حکومتی منتشر کردند که با اشاره به مالیات ۴۹درصدی سال آینده نوشتند با توجه به لایحه بودجه سال آینده، زندگی مردم در سال ۱۴۰۳ سخت‌تر خواهد شد.

با این اوصاف از هم‌اکنون باید آماده قیام‌ها و خیزش‌های سنگینی نه فقط در کلان‌شهرها که در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ میهن باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e625d409-7e4e-4c46-a0e9-a6a6ec0fa31b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات