728 x 90

گردش یک‌هزار هزار میلیارد تومانی قاچاق در ایران تحت حاکمیت آخوندها

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

یک کارشناس حکومتی به‌نام مرصاد شهرودی سه‌شنبه ۱۶خرداد به گردش مالی یک‌هزار هزار میلیارد تومانی قاچاق در ایران تحت حاکمیت آخوندهای دزد و غارتگر اعتراف کرد.

این کارشناس حکومتی گفت: با وجود گذشت ۱۱سال از زمان تصویب قانون پیرامون مبارزه با قاچاق کالا هم‌چنان آمارهای سالیانه این پدیده مخرب بین ۱۵ تا ۲۱میلیارد دلار است، به عبارتی نحوه اجرای قانون به‌گونه‌یی است که در حال حاضر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تبدیل به "هیچ‌کاره همه‌کاره شده است.

وی افزود: از آنجا که نرخ دلار در بازار غیررسمی حدود ۵۲هزار تومان است، گردش مالی این پدیده ضدتولید و اشتغال، نزدیک به یک‌هزار هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که این میزان تقریباً معادل یک‌ششم مجموع نقدینگی کشور است.

شهرودی هم‌چنین اعتراف کرد: حتی به آمارهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز نمی‌توان به شکل دقیق استناد کرد، چرا که اعداد اعلامی با میزان کالای قاچاق موجود در بازار کشور همخوانی ندارد (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۶خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3873d076-5f79-46c3-a044-51002c17766d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات