728 x 90

گزارش تلویزیون الاخباریه عربستان سعودی از جلسه افطار ماه رمضان در اورسوراواز پاریس

مریم رجوی در گردهمایی افطار ماه رمضان
مریم رجوی در گردهمایی افطار ماه رمضان

الاخباریه عربستان سعودی 31اردیبهشت97:

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان کمیته همبستگی عربی اسلامی با مقاومت ایران مراسمی را با مشارکت شخصیتهایی از کشورهای عرب و نمایندگی مقاومت ایران در پاریس برگزار کرد.

شرکت‌کنندگان بکارگیری خشونت و صدور تروریسم به کشورهای عرب توسط رژیم آخوندی را محکوم کردند.

مریم رجوی پرزیدنت مقاومت ایران تأکید کرد رژیم آخوندی عامل اصلی تروریسم و جنگ در منطقه است.

مریم رجوی: «براندازی رژیم ولایت فقیه اهمیت سرنوشت‌سازی برای ایران و تمام منطقه دارد. این‌ مبارزه‌ قیمت سنگینی می‌خواهد. رو آوردن به‌ این مبارزه، پایداری بر سر این شعار و به‌جان خریدن همه تهمتها و حملات زهرآلود، به‌راستی برترین تقوای زمانه است.

وقتی رژیمی در آدمکشی و شکنجه و فریبکاری و فساد سرآمد همه جانیان است، برای درافتادن با آن باید از خودگذشتگی را به‌ اوج رساند».

شرکت‌کنندگان در این مراسم نقش رژیم آخوندی در ایجاد اغتشاش در کشورهای عرب و مسلمان، جنگ‌افروزی، صدور تروریسم و قتل و کشتاردر سوریه و یمن و افغانستان و عراق را محکوم کردند.

دکتر نذیر حکیم: «رژیم آخوندی مردم سوریه را به‌قتل می‌رساند. مردمی که هواپیماهای روسیه و اسد در کشتار آنها شکست خورده‌اند،‌ توسط رژیم ایران کشته می‌شوند.

رژیم آخوندی باند حاکم بر سوریه را با پول و حمایت نظامی پشتیبانی می‌کند.

رژیم آخوندی مردم سوریه را از خانه هایشان بیرون می‌کند.

رژیم آخوندی در کشتار مردم سوریه شریک است ».

سید احمد غزالی: «آرمانهای مردم ایران آرمانهای تمامی عربها و مسلمانان است. چرا که همه آنها با سیاست توسعه‌طلبانه رژیم آخوندی که می‌خواهد بر خلقهای عرب و مسلمان مسلط شود تهدید می‌شوند. به این دلیل وظیفه ماست که خلقهایمان را نسبت به واقعیت رژیم آخوندی مطلع کنیم ».

شرکت‌کنندگان در این مراسم گفتند رژیم آخوندی مانند سرطان در جسم امت عرب و مسلمان است و تروریسم رژیم آخوندی باعث شده که خون مسلمانان در همه جا جاری شود.

این مراسم تمرکز را بر مقابله با سرطان رژیم آخوندی گذاشت و از جامعه جهانی خواست تا از قیام مردم ایران حمایت کند تا منطقه را از جنگ و تروریسم خلاص کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/299f9a95-cb95-4913-b826-2b73b62799c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات