728 x 90

گوگل، اظهارات جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد کمپین دروغ‌پراکنی رژیم ایران را تأیید کرد

گوگل و کمپین دروغ‌پراکنی رژیم
گوگل و کمپین دروغ‌پراکنی رژیم

بیزینس اینسایدر اول آبان ۹۹ گزارش کرد: کمپانی گوگل می‌گوید کمپین دروغ‌پراکنی در ارتباط با رژیم ایران ۲۵هزار نفر از صاحبان ایمیل را هدف قرار داده است. کمپانی گوگل بدینوسیله اظهارات مقامات اطلاعاتی آمریکا مبنی بر این‌که برای رأی دهندگان دموکرات ایمیلهای تهدیدآمیز ارسال شده است را مورد تأیید قرار می‌دهد.

گوگل گفت کمپین دروغ‌پراکنی در ارتباط با رژیم ایران تلاش کرده است تا ۲۵هزار ایمیل به حساب‌های جی میل ارسال کند ولی تنها ۱۰درصد از این ایمیلها توانسته‌اند از فیلتر اسپم گوگل عبور کنند.

این منبع افزود: اظهارات گوگل بعد از این‌که جامعه اطلاعاتی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد رژیم ایران در پشت ایمیلهای تهدیدآمیز ارسال شده به رأی دهندگان ثبت نام کرده دموکرات قرار دارد، مطرح شده است.

گوگل گفت: «ما و دیگران شواهد یک عملیات در ارتباط با رژیم ایران را مشاهده کرده‌ایم که طی ۲۴ساعت گذشته ‌ایمیلهایی برای شهروندان آمریکایی ارسال کرده است». .

در بیانیه گوگل آمده است فیلترهای اسپم اتوماتیک ما برای استفاده کنندگان جی میل ۹۰درصد از حدود ۲۵۰۰۰ ایمیل ارسال شده را متوقف کردند به این معنی که حدود ۲۵۰۰ ایمیل از دیواره دفاعی جی میل عبور کرده‌اند. گوگل گفت ما این مسأله را به اف.بی.ای ارجاع داده‌ایم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/156ceef3-1316-4c41-be60-82d8b004cabe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات