728 x 90

یورش نیروی سرکوبگر انتظامی و شلیک گاز اشک‌آور به تظاهرات مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام در اصفهان – شماره ۸

 

یورش نیروی سرکوبگر انتظامی و شلیک گاز اشک‌آور به تظاهرات مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان

مقاومت جوانان با شعارهای مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای، اصفهانی داد بزن حقتو فریاد بزن

 

صبح امروز هزاران تن از کشاورزان رنجدیده و جوانان اصفهان به محل تحصن کشاورزان در بستر زاینده رود که روز قبل توسط نیروهای سرکوبگر به آتش کشیده شده بود، سرازیر شدند. نیروی انتظامی و یگانهای ویژه از صبح زود در سه نقطه در اطراف پل خواجو و در مسیرهای منتهی به زاینده رود مستقر شده بودند تا از تجمع مردم جلوگیری کنند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از روز قبل با ارسال گسترده پیامک برای مردم آنها را از شرکت در تجمع امروز برحذر داشته بود.

نیروهای سرکوبگر انتظامی، بسیجی‌ها و لباس شخصیها با پرتاب گاز اشک‌آور و اعزام گله‌های موتورسوار و ضرب و شتم مردم، تلاش کردند معترضان را متفرق کنند و تعدادی را دستگیر کردند. مردم به مقابله برخاستند و با شعارهای «بی شرف بی‌شرف»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر دشمن زاینده رود»، «ایران شده فلسطین، هموطن بپا خیز»، «نترسید نترسید، ما همه با هم هستیم»، «اصفهانی، شهرکرد اتحاد اتحاد»، «همشهری داد بزن، حقتو فریاد بزن» و «تا آب نیاد به رودخونه، برنمی‌گردیم به خونه» به تظاهرات خود ادامه دادند.

 

جوانان اصفهانی در قبال یورش نیروهای سرکوبگر، با پرتاب سنگ به مقابله برخاسته و با جنگ و گریز «مرگ بر خامنه‌ای» و «اصفهانی با غیرت حمایت حمایت» آنها را وارد به عقب‌نشینی کردند. شماری از تطاهرکنندگان زخمی شدند اما به‌دلیل ترس از دستگیری به بیمارستان مراجعه نکردند.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران به مردم و جوانان دلاور اصفهان که در برابر یورش پاسداران و شلیک گاز اشک‌آور به مقاومت برخاسته‌اند درود فرستاد و گفت تنها دشمن اصفهان و زاینده رود نظام منحوس ولایت فقیه است که بیش از ۴دهه است تمام ایران را اشغال کرده و میهن ما را به اسارت در آورده است. مردم و جوانان ما اراده کرده‌اند این زیباترین وطن را آزاد کنند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵ آذر ۱۴۰۰ (۲۶نوامبر ۲۰۲۱)

تظاهرات مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان - 0

تظاهرات مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان - 1

تظاهرات مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان - 2
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/173c364a-e47f-4036-b135-436087af2245"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات