728 x 90

اتحادیه اروپا باید مانند آمریکا سپاه پاسداران را سازمان تروریستی اعلام کند

استراون استیونسون- عکس از آرشیو
استراون استیونسون- عکس از آرشیو

سایت اسکاتسمن،روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در مطلبی به قلم استراون استیونسون نوشت، از اتحادیه اروپا خواسته می‌شود که مانند آمریکا، سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام کند.

توطئه‌های تروریستی رژیم ایران و استفاده ادعایی از قاتلان اجیرشده نشان می‌دهد که رژیم ایران دشمن مرگبار غرب است.  
استراون استیونسون: انگلیس و اتحادیه اروپا باید از آمریکا پیروی کنند و سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام کنند.
انگلستان تحریم‌هایی را علیه مقامات ایرانی اعمال کرد که به‌گفته آنها در تهدید به کشتن روزنامه‌نگاران در خاک بریتانیا دست دارند، و برخی دیگر را که به‌گفته آنها بخشی از باندهای جنایتکار بین‌المللی مرتبط با ایران هستند، اعمال کرد. وزارت‌خارجه بریتانیا اعلام کرد این تحریم‌ها که با هماهنگی آمریکا اعمال شده، هفت فرد و یک سازمان را هدف قرار داده است.
- همین امر در مورد اتحادیه اروپا نیز صدق می‌کند. پس از دستگیری «دیپلمات تروریست» ایرانی اسدالله اسدی در سال ۲۰۱۸ در حال تحویل دادن بمب... .
- پلیس در ماشین کرایه‌ای او یک دفترچه کوچک قرمز رنگ حاوی نام و آدرس ۲۰۰مأموری که او در ۱۱ کشور عضو اتحادیه اروپا ملاقات کرده بود، پیدا کرد.
با شرمساری، اسدی در یک معامله مبادله زندانیان با رژیم ایران آزاد شد و در ایران مانند قهرمان مورد استقبال قرار گرفت.
- به نظر می‌رسد تلاش ناموفق اخیر برای ترور پروفسور آلخو ویدال کوادراس در مادرید نمونه‌ای از این موضوع باشد. ویدال کوادرس از حامیان دیرینه مجاهدین خلق ایران بوده است و در نوامبر سال گذشته هنگام قدم زدن در بیرون خانه خود در منطقه سالامانکا مادرید به‌صورتش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
- دکتر برونو شول، رئیس بخش ایران در سرویس اقدام خارجی اروپا، در نامه‌یی اخیر به حامیان اپوزیسیون ایران، درباره این‌که چرا اتحادیه اروپا در برابر نامگذاری سپاه پاسداران، معادل ایرانی گشتاپو مقاومت کرده، توضیح داد.
- اتحادیه اروپا و انگلیس با قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی، پیام روشنی را ارسال خواهند کرد که حمایت از چنین فعالیت‌های مخربی قابل‌تحمل نخواهد بود. مماشات با رژیم ایران یک خطای تاریخی بوده است. ایران دشمن مرگبار غرب است. وقت آن است که با آن واقعیت بیدار شویم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33f53d47-4483-4d10-9611-7f41faa9d5f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات