728 x 90

اختلال سراسری در پمپ بنزینهای تهران و دیگر شهرها

جایگاه سوخت در تهران
جایگاه سوخت در تهران

به‌گزارش خبرگزاریهای حکومتی صبح امروز دوشنبه ۲۷آذر عملیات سوخت رسانی در برخی پمپ بنزینهای تهران و برخی شهرها متوقف شده است و علت این اختلال اعلام نشده است

سامانه الکترونیکی توزیع سوخت استان مرکزی (اراک) هم در جایگاههای پمپ‌بنزین از دقایقی قبل قطع شده است.

تلگرام خبر فوری رژیم نوشت:

رئیس صنف جایگاه‌داران رژیم اعلام کرد: اختلال نرم‌افزاری در برخی از سامانه هوشمند سوخت در برخی جایگاههای سوخت به‌وجود آمده و تمام متخصصان مربوطه در حال تلاش برای حل این مشکل هستند و اخبار تکمیلی در این باره منتشر خواهد شد.
این موضوع در همه جایگاهها وجود ندارد و تنها برخی جایگاهها با این مسأله مواجه شده‌اند.
افرادی که نیاز ضروری به بنزین ندارند، طی چند ساعت آینده از مراجعه به جایگاههای سوخت خودداری کنند.
مشاهدات میدانی ایسنا نشان می‌دهد که فعالیت برخی از جایگاههای سوخت متوقف شده است و اطلاعات تکمیلی در

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم نوشت: اختلال در عرضه بنزین و گازوییل سراسری است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاهها است و علاوه بر تهران در دیگر استانها نیز رخ داده است.

توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوییل دیده شده، همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعات آینده رفع شود.

کمبود بنزین و گازوییل به‌هیچ‌وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلاً تا رفع کامل مشکل، به جایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس) ایجاد اختلال در برخی پمپ‌بنزین‌ها را تأیید کرد

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: طبق مشاهدات میدانی خبرنگار فارس از صبح امروز تعدادی از جایگاههای سوخت تهران از کار افتاده‌اند. اختلال ایجاد شده در اغلب شهرهای کشور مشاهده شده است.

یکی از کارکنان جایگاه سوخت میدان فردوسی می‌گوید: از صبح سیستم دچار مشکل شده و فعلاً زمان درست شدن آن مشخص نیست و پیگیریها برای رفع این مشکل ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f57fbd7f-3131-4dec-a50a-0a4270cc1ab5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات