728 x 90

اعتراف اینفوگرافیک به غیررقابتی بودن نمایش انتخابات رژیم

اعتراف اینفوگرافیک به غیررقابتی بودن نمایش انتخابات رژیم
اعتراف اینفوگرافیک به غیررقابتی بودن نمایش انتخابات رژیم

روزنامه حکومتی اعتماد با انتشار یک اینفوگرافی درباره انتخابات رژیم نوشت تنها در ۹ استان از ۳۱ استان کشور، انتخابات رقابتی است و در بقیه غیررقابتی است در این اینفوگرافی استانهایی که به رنگ قرمز نشان داده شده‌اند، دارای نمایش انتخاباتی غیررقابتی هستند.

روزنامه اعتماد-اینفوگرافی درباره انتخابات رژیم

در چنین شرایطی خامنه‌ای، عبا بر دوش راه افتاده و نفراتش را هم بسیج کرده تا برای چنین نمایش مفتضحی چار‌ه‌اندیشی کنند. به چند مورد از این اقدامات آخوندی نگاه کنید!

پخش شوکولات برای ترغیب مردم به شرکت در نمایش انتخابات!

سایت حکومتی دیدبان با انتشار تصاویری از بسته‌های شکلات و شیرینی که رژیم برای انتخابات نمایشی‌اش پخش کرده نوشت: در چند روز گذشته، ‌حوزه مقاومت بسیج بانک مسکن برای تشویق به رأی دادن، اقدام به پخش شیرینی در بسته‌های شکلات و شیرینی کرده است.

در موارد دیگری برخی سرتیپ پاسدارهای بازنشسته هم به میدان آمده و حزب‌اللهی‌ها را تشویق می‌کنند که بروید اگر شده یک نفر را کول بگیرید بیاورید پای صندوق رأی و اصلاً هر نفر تعهد بدهد که با خودش دست‌کم یک نفر دیگر را هم به پای صندوق رأی بکشاند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f37d09a-6531-4212-b436-a52a606d6aea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات