728 x 90

افشای ۳غارت نجومی در هفته اول آذر

فساد در نظام آخوندی
فساد در نظام آخوندی

خامنه‌ای غریقی است که پیوسته پرونده جنایتها و فساد مالی‌اش را سنگین‌تر می‌کند؛

سرکوب و تروریسم همراه با فساد مالی، گویاترین خلاصه پرونده‌یی است که می‌توانند تمامی سیاست‌های او را توضیح دهند، نگاهی به سیاهه اعمال دیکتاتوری خامنه‌ای فقط در یکی دو ماه اخیر؛

غارت منابع ملی ایران و چپاول دستمزد و پول توجیبی مردم ایران این روزها ابعاد خرد کننده‌ای پیدا کرده است، روزهایی است که؛

در کنار اعدام موج موج بچه‌های ایران،

شاهد چپاول و غارت سرمایه‌های میهن‌مان هستیم،

اکنون نوعی از حکومت بر میهنمان چنگ انداخته که با هیچ‌یک از معیارهای فاشیسم و دیگر انواع حکومت‌های ضدمردمی در تاریخ معاصر جهان قابل مقایسه نیست.

سرکوب افسار گسیخته در داخل،
صدور آشکار جنگ و کشتار به خارج،
گسترش تروریسم خلص به اروپا (اسپانیا، فرانسه و آلمان) در تهاجم جنایتکارانه به اعضای مقاومت.
و غارت و چپاول بی‌حد و حصر ثروتهای ملی در داخل کشور.

این گزارش تنها به یادآوری چند مورد چپاول و فساد اقتصادی باند حاکم می‌پردارد که در قیاس با جنگ و کشتار و خون‌ریزیهای تروریستی رژیم، درجه دوم هم محسوب نمی‌شوند!

نگاهی به فقط ۳ پرونده فساد مالی در ماه آذر

روز ۱۱ آذر ۱۴۰۲ رسانه‌های رژیم خبر دادند یک مؤسسه مالی به اسم «نور» پس از آن‌که ۴۰هزار میلیارد تومان پول نقد مردم را غارت کرد، در بانک ملی ادغام شد! یعنی مردمی که پولشان را به هر علتی در این مؤسسه گذاشته بودند، اکنون که سرمایه‌هایشان غارت شده می‌توانند به بانک ملی مراجعه کنند و پولشان را بگیرند، ظاهرش خبر خوشی است، دولت دارد غارت را جبران می‌کند اما کیست که نداند رئیسی جلاد دارد از جیب مردم، تاوان آن ۴۰هزار میلیارد تومانی را که آقازاده‌های مؤسسه «نور» به جیب زده‌اند، پس می‌دهد! یعنی در واقع مردم دارند تاوان سرقت ۴۰هزار میلیاردی پاسداران و اوباش مؤسسه نور را پس می‌دهند! حالا یا با چاپ اسکناس و دیگر ترفند‌های حکومتی چاپ پول و شبه‌پول و... مسأله‌یی ثانوی است. چرا که مالباختگان این مؤسسه در قزوین با خیزش یک‌روزه خود نشان دادند که می‌توانند روزگار رژیم را سیاه کنند! و رژیم در هراس از گسترش آن حرکت اعتراضی، بلافاصله مسأله را از «بیخ»! (یعنی از جیب مردم) حل کرد!

(فرهیختگان)

مورد بعدی لو دادن اختلاس ۳میلیارد و ۳۷۰میلیون دلاری در تجارت چای بود که آن‌هم در همان اولین روزهای دهه اول آذر ماه سال‌جاری سر و صدا کرد! یک شرکت بازرگانی واردات چای، طی سال‌ها که دوسالش در دولت رئیسی جلاد بود، دست‌کم ۳میلیارد و ۳۷۰میلیون دلار ارز دولتی برای وارد کردن چای گرفته و سپس چای آفریقایی کیلویی ۲دلار وارد کرده و به اسم چای هندی کیلویی ۱۲دلار به مردم فروخته و بخش اعظم آن دلار‌های با نرخ دولتی را در بازار سیاه ارز، به قیمت ۵۰هزار تومان فروخت است!

(اعتماد ۱۳ آذر ۱۴۰۲)

در مورد سوم، باز هم با یک فساد میلیاردی روبه‌رو هستیم!

روز ۱۳ آذر امسال (یعنی در همان روزهایی که اختلاس چای و مؤسسه نور لو رفت) سعید قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک رژیم گفت: حجم تجارت پوشاک در کشور سالانه ۹میلیارد دلار است که ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار آن از طریق قاچاق برآورده می‌شود!

 

فقط همین سه عدد را یک‌بار دیگر نگاه کنید!

۴۰هزار میلیارد تومان چپاول سپرده مردم در قزوین

۳میلیارد و ۳۷۰میلیون دلار فساد رانتی در صنعت چای

۳میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار قاچاق در صنعت پوشاک

خیزش مالباختگان قزوین نشان داد که رژیم تا کجا از به خیابان آمدن مردم معترض هراسان و وحشت‌زده است، آن‌چنان‌که در هراس از تکرار تظاهرات مالباختگان در چند سال پیش، با اولین تظاهرات مالباختگان قزوین، بدون فوت وقت! مؤسسه مربوطه را با درس‌آموزی ضدانقلابی از تجربه صندوق‌های قرض‌الحسنه سپاه در دهه گذشته، در بانک ملی ادغام کرد تا غائله ختم بشود!

حالا مردم می‌دانند و به چشم دیدند که؛ با آمدن به کف خیابان هر مسأله‌یی را می‌شود حل کرد، به‌سرعت هم حل کرد!

فقط کمی همبستگی می‌خواهد و هماهنگی! و هزینه‌ای که برای احقاق حق به‌هر حال باید پیشاپیش پذیرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbff74af-596a-469d-916d-00cd976f926c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات