728 x 90

انعکاس رویترز و آسوشیتدپرس از حمله مسلحانه جیش‌العدل به پایگاه رژیم در راسک و هلاکت ۱۱نفر

حمله مسلحانه جیش‌العدل به پایگاه فرماندهی انتظامی در راسک
حمله مسلحانه جیش‌العدل به پایگاه فرماندهی انتظامی در راسک

خبرگزاری رویترز و آسوشیتدپرس روز جمعه ۲۴آذر در گزارشی از عملیات مسلحانه جیش‌العدل در راسک نوشتند: به‌گفته تلویزیون دولتی، رزمندگان بلوچ به یک پاسگاه پلیس (رژیم) ایران حمله کردند و ۱۱نفر را کشتند.

خبرگزاری رویترز نوشت: تلویزیون دولتی اعلام کرد که شبه‌نظامیان بلوچ بامداد روز جمعه به یک ایستگاه پلیس در جنوب شرقی ایران حمله کردند که در نتیجه آن ۱۱نیروی امنیتی کشته و تعدادی زخمی شدند.

رسانه‌های دولتی افزودند که چند تن از اعضای گروه شبه‌نظامی جیش العدل نیز در درگیریهای متعاقب آن در شهر راسک در استان فقیرنشین سیستان بلوچستان کشته شدند.

گروه شبه‌نظامی جیش العدل که می‌گوید به‌دنبال حقوق بیشتر و شرایط زندگی بهتر برای اقلیتهای قومی بلوچ است، مسئولیت چندین حمله در سال‌های اخیر به نیروهای امنیتی ایران در این استان را برعهده گرفته است.

آسوشیتدپرس در همین روز نوشت:

تلویزیون دولتی می‌گوید مردان مسلح در حمله به یک ایستگاه پلیس در ایران، ۱۱نفر را کشتند و چندین نفر دیگر را زخمی کردند.

تلویزیون دولتی روز جمعه گفت که اعضای [جیش‌العدل» در یک حمله شبانه به یک ایستگاه پلیس در جنوب شرقی ایران ۱۱نفر را کشتند و چندین نفر دیگر را زخمی کردند.

علیرضا مرحمتی، معاون فرماندار سیستان و بلوچستان گفت که افسران ارشد پلیس و سربازان در حمله ساعت۲ صبح در شهر راسک در حدود ۱۴۰۰ کیلومتری جنوب غربی تهران کشته و زخمی شدند.

او گفت پلیس چند مهاجم را به‌قتل رساند.

تلویزیون دولتی مسئولیت این حمله را به جیش العدل، نسبت داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab953caa-4d9e-4f08-b3ae-c89c668554f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات