728 x 90

بحران مالی رژیم یا بحران در ملاخور کردن ثروتهای ملی؟!

ذخایر معدنی ایران
ذخایر معدنی ایران

علی خضریان سخنگوی اصل ۹۰ در مجلس ارتجاع روز ۲۴خرداد ۱۴۰۲ در یک گفتگوی تلویزیونی به عمق فساد حاکم در نظام اعتراف کرد و به گوشه‌یی از حیف و میل ثروتهای ملی مردم ایران توسط آخوندها و عوامل و اوباش آنها اشاره کرد و از جمله به یک ثروت ۵۰هزار هزار میلیاردی اشاره کرد که در اختیار دولت و مدیران دولتی است و کسی از آنها خبر هم ندارد! البته علی خضریان نیتش از برملا کردن این واقعیت این بود که: آقا بیایید و این اموال را هم ذیل پروژه غارتگرانه «مولدسازی» بفروشید و پول نقدش را یک‌سره توسط دولت هزینه کنید! وی گفت:

تلویزیون رژیم ۲۴خرداد ۱۴۰۲:

«این اموالی که تا الآن ثبت شده اموال غیرمنقول / یعنی سال۹۵ - ۹۶ اعلام کردند / ۱۵هزار هزار میلیارد تومان به پول اون موقع که حتماً الآن ده برابر شده یعنی الآن حدود عدد ۵۰هزار و ۷۵هزار هزار میلیارد تومان یک عدد اینجوری عدد بزرگی را ما الآن سرمایه املاک این کشور هست. دولت نسبت به اموال خودش اطلاع دقیقی در کشور ندارد / در اختیار بعضی از مدیران بوده اینها همین‌طور دارند استفاده می‌کنند بدون این‌که دولت بداند ملاکیتش مال اینها هست چون اسناد ثبت نشده.

مجری: اموال، اموال مردمی هست دیگه

خضریان: مردمی است در اختیار بعضی از افراد خاص قرار گرفته»

 

این البته تنها گوشه‌یی از ثروتهای افسانه‌ای ملتی ثروتمند است که اکنون فرزندان تحصیل کرده و کارگران زحمتکش و شریفش در پایتخت یا زباله‌گردی می‌کنند یا برای دستمزدشان پیوسته در اعتصاب و زدوخورد با پاسداران هستند.

یا در کوه‌های صعب‌العبور کردستان کولبری می‌کنند.

یا در کوره‌راه‌های مرگبار بلوچستان با سوخت‌بری روزگار می‌گذرانند.

توده‌های زحمتکشی که با هر اقدام رژیم، یک گام به خیزش و انقلاب نهایی برای پایان دادن به این کابوس تلخ نزدیک‌تر می‌شوند.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۴خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/374920db-e3c9-4d88-8973-f4eb94e0eeac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات