728 x 90

تهاجم رزمندگان جیش‌العدل (ارتش عدالت) به مقر سپاه در منطقه بخشان در شهر سراوان

بخشان در شهر سراوان
بخشان در شهر سراوان

صبح روز دوشنبه ۲۵ دی جیش‌العدل (ارتش عدالت) طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: فرزندان برومند بلوچستان ساعات پایانی شب گذشته، یکشنبه ۲۴دی به «مقر سپاه شهرستان سراوان» واقع در منطقه بخشان شهر سراوان شبیخون زده‌اند که در نتیجه آن یک پاسدار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
نیروهای تروریستی سپاه پاسداران پس از هدف قرار گرفته شدن از سوی جان‌برکفان عدل دچار وحشت شدید شده و با این گمان که فدائیان عدل الهی وارد مقر شده‌اند حدود یک‌ساعت به سمت نواحی مختلف به‌صورت کور اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

رژیم جنایتکار ولایت فقیه فاقد هر گونه مشروعیت مردمی است و هیچ اعتباری به‌عنوان حکومت ندارد. تنها دلیل ادامه حیات این فرقه تبهکار در جایگاه حکومت، شبکه گسترده نظامی و امنیتی است که با بهره‌گیری از آن با ایجاد ارعاب در بین مردم به اقتدار خود ادامه می‌دهد. در این حالت همان‌گونه که پیش‌تر اعلام کرده‌ایم این دسته از نیروهای نظامی و امنیتی اهداف مشروعی برای مبارزان تلقی می‌شوند. لذا توصیه ما به نیروهای نظامی آن است که با رها کردن ارگانهای نظامی به‌دنبال یک شغل شرافتمندانه برای خود باشند.

 

درگیری مسلحانه در چابهار

خبرگزاری رسمی رژیم روز ۲۵دی۱۴۰۲ از یک درگیری مسلحانه در منطقه گلشهر چابهار خبر داد و نوشت: یک منبع آگاه امنیتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲مأمور فراجا در این درگیری مجروح شدند. نیروی انتظامی درگیری را با سارقان مسلح اعلام کرده اما کسی باور نمی‌کند و گفته می‌شود تعداد زخمی‌های رژیم نیز بیشتر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47ed4809-9c8d-44fa-b18b-fad1767793c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات