728 x 90

مقاومت دلیرانه در برابر یورش جنایتکارانه گارد زندان به سالن زندانیان سیاسی در قزلحصار

زندان قزلحصار
زندان قزلحصار

مقاومت دلیرانه در برابر یورش جنایتکارانه گارد زندان

به سالن زندانیان سیاسی در واحد ۴ قزلحصار

با سر دادن شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور

و خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک

روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه، حوالی ساعت ۲ بعدازظهر به وقت تهران گارد ضدشورش زندان قزلحصار همراه با مأموران وزارت اطلاعات رژیم به بند زندانیان سیاسی در واحد ۴ قزلحصار یورش برده و ضمن درگیری با زندانیان ۵تن از آنها را مجروح کرده و وسایل اندک زندانیان را تخریب کردند و یا با خود بردند. زندانیان به موج فزاینده اعدامهای اخیر و صدور بی‌دریغ احکام اعدام توسط قضاییه جلادان معترض بودند.

در جریان یورش وحشیانه گارد ضدشورش، زندانیان سیاسی با سر دادن شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور و خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک به مقاومت در برابر حمله جنایتکارانه گارد ضدشورش زندان قزل‌حصار پرداختند و مأموران رژیم را از بند بیرون راندند.

حمله به زندانیان بی‌دفاع شیوه شناخته شده دژخیمان در زندانهای رژیم آخوندی است. مقاومت ایران بلادرنگ از کمیساریای عالی حقوق‌بشر، خواهان بازدید گزارشگران و مقامات مسئول آن، از این زندان و اطلاع از وضعیت زندانها و زندانیان رژیم به‌ویژه زندانیان سیاسی گردید و بار دیگر بر ضرورت و فوریت آن تأکید می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/180c80fc-c63b-4172-8d0b-b544c51f1845"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات