728 x 90

خبرگزاری فرانسه: آرمیتا گراوند دختر نوجوان پس از ضرب و شتم در مترو ایران در کما قرار دارد

آرمیتا گراوند دختر نوجوان پس از ضرب و شتم در مترو ایران در کما قرار دارد
آرمیتا گراوند دختر نوجوان پس از ضرب و شتم در مترو ایران در کما قرار دارد

خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه ۱۲مهر در گزارشی از تهران نوشت: دختر نوجوانی پس از ضرب و شتم در مترو در کما قرار دارد.
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه «دختر نوجوان ۱۶ساله به نام آرمیتا گراوند در درگیری در متروی تهران با افسران زن پلیس به‌شدت مجروح شده است. وی تحت تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان فجر تهران تحت درمان قرار گرفته است. و در حال حاضر هیچ ملاقاتی برای او حتی از سوی خانواده وی وجود ندارد.
گراوند روز یکشنبه پس از دستگیری و حمله فیزیکی مأموران پلیس اخلاق در ایستگاه متروی شهدای تهران، دچار جراحات شدید شد.


این در حالی است که رسانه‌های حکومتی با متنی یکسان و کلیشه‌یی ضرب و شتم این دختر نوجوان را تکذیب و مدعی شدند که برخورد فیزیکی صورت نگرفته است و بر اثر افت فشار بیهوش شده است.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در روز چهارشنبه ۱۲مهر در پی جنایت انجام شده توسط پاسداران جنایتکار خامنه‌ای در مترو تهران گفت: «اگر رژیم جلادان در موضوع آرمیتای ۱۶ساله در حالت کما آن هم پس از برخورد با او در مترو به بهانه بدحجابی چیز پنهان کردنی و ریگی به کفش ندارد، چرا بیمارستان را محاصره کرده و مانع حضور خبرنگاران مستقل می‌شود؟»
خانم رجوی از گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد خشونت علیه زنان خواست بلادرنگ جویای وضعیت آرمیتا شود و تا دیر نشده نماینده‌یی برای رؤیت دختر مظلوم و بی‌گناه و تحقیق پیرامون وضعیت او بفرستد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4dd34cc-9151-476a-91ee-d1b1e3ee14d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات