728 x 90

روزنامه حکومتی جهان صنعت از نقشه رئیسی جلاد برای موج جدید گرانی‌ها پرده برداشت

گرانی نان
گرانی نان

روزنامه حکومتی جهان صنعت امروز یکشنبه ۱۵مرداد در جریان جنگ گرگها از نقشه دولت رئیسی برای موج جدید گرانی‌ها پرده برداشت. جهان صنعت در گزارشی با عنوان «خرید نان نصفه برای ارتزاق!» نوشت: قرار بود هیچ چیز در سال جدید گران نشود؛ حالا نان، قوت‌ غالب فرودستان در تعدادی از استانها گران شده است. مدت‌هاست که خرید نان نصفه رواج پیدا کرده.

جهان صنعت افزود: حالا سؤال این است که آیا با گرانی آرد و نان، باید منتظر موج جدیدی از گرانی‌ها باشیم؟ آرد که گران شود، کالاهایی از جمله شیرینی‌جات، ماکارونی و… گران می‌شود؛ گرانی نان تأثیر روانی و علت و معلولی در بازار دارد.

هم‌چنین سایت حکومتی انتخاب روز شنبه ۱۴مرداد نوشت: غذای ساده هم برای مردم لاکچری شده و مردم هر روز به غذاهای ارزان قیمت‌تر رو می‌آورند. نایب‌رئیس اتاق اصناف فارس می‌گوید: مشتری رستورانهای شیراز به کمتر از یک‌سوم رسیده است.

در چنین شرایطی رسانه‌های حکومتی نوشتند: کاهش تدریجی استقبال مردم از رستورانها با گرانی مواد غذایی و قیمت تمام شده غذا در رستوران رو به افزایش است و در این شرایط بسیاری از مردم، رستوران گردی در روزهای آخر هفته و یا وعده یکبار رستوران رفتن در ماه را حذف می‌کنند.

بنا به گزارش سایت حکومتی ایسنا ۱۵مرداد، سوده نجفی، عضو شورای قلابی شهر تهران، از وجود ۱۹۰ گود رها شده در تهران خبر داد و گفت از این تعداد حدود ۳۰ گود در وضع پرخطر قرار دارند. نزدیک به ۳۸ گود متعلق به شهرداری و ۹۳ گود هم با مالکیت شخصی است

نجفی افزود: بسیاری از این گود‌ها در منطقه مسکونی هستند که هر لحظه می‌تواند خطراتی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/585643d7-30b5-4a6a-9bb4-0d8a0c387ab3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات