728 x 90

رویترز: اسراییل ۴۰ هدف حزب‌الله را هدف قرار داد

حمله اسراییل به جنوب لبنان - عکس از آرشیو
حمله اسراییل به جنوب لبنان - عکس از آرشیو

رویترز ۵ اردیبهشت در گزارشی از حمله اسراییل به جنوب لبنان نوشت: ارتش اسراییل روز چهارشنبه اعلام کرد که با ادامه تشدید حملات مرزی در روزهای اخیر، جنگنده‌ها و توپخانه اسراییل ۴۰ هدف مرتبط با نیروهای حزب‌الله را در اطراف آیت الشب در جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند.
ارتش اسراییل گفته است که اهداف شامل انبارها و تسلیحات و زیرساخت‌های دیگر است.

رویترز در گزارش دیگری از وزیر دفاع اسراییل نوشت: وزیر اسراییل می‌گوید نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان کشته شده‌اند.
یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل روز چهارشنبه گفت حملات نظامی اسراییل نیمی از فرماندهان حزب‌الله را در جنوب لبنان در جریان درگیریهای مرزی که به موازات جنگ غزه از اکتبر شعله‌ور شده است، کشته است.

 

سایت اسکای نیوز در همین روز در گزارشی نوشت: اسراییل ۴۰ هدف حزب‌الله را هدف قرار داد.
ارتش اسراییل می‌گوید جنگنده‌ها و توپخانه اسراییل حدود ۴۰ هدف حزب‌الله را در یکی از روستاهای جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند. اهداف شامل انبارها و تسلیحات و زیرساختهای دیگر بود.
ارتش اسراییل و گروه مستقر در لبنان که تحت حمایت رژیم ایران است، از زمان شروع جنگ، تقریباً هر روز تیراندازی در سراسر مرز داشته‌اند.
به گزارش هاآرتص، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل گفت که نیمی از فرماندهان حزب‌الله از ماه اکتبر در حملات ارتش اسراییل کشته شده‌اند. وی افزود که نیمی دیگر در حال پنهان شدن هستند و جنوب لبنان را به‌عملیات ارتش اسراییل می‌سپارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffe1fe8f-c434-4d86-9b7c-39afba67825c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات