728 x 90

سراسیمگی و توسل رژیم به سرکوب و ارعاب برای مهار اوضاع

انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی
انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی

سراسیمگی و توسل رژیم به سرکوب و ارعاب برای مهار اوضاع

سه روز پس از دو انفجار مرگبار در کنار قبر جلاد قاسم سلیمانی

حسینی معاون پارلمانی رئیسی جلاد: اگر اینها مرد میدان بودند در صحنه مواجه می‌شدند نه این‌که بیایند یک بمبی رو منفجر کنند اون هم یک بمب پیشرفته‌ای که معلومه که کار همین دستگاههای صهیونیستی هست که ترکش زیاد داشته باشه ساچمه فراوانی وقتی‌که منفجر می‌شه بتواند بیش از سیصد نفر رو هدف قرار بدهد خب قبلاً که کمربند انفجاری می‌بستند بالاخره سه چهار نفر اطرافیان‌شان اما این‌که به‌این‌صورت هشتاد و پنج نفر شهید بشوند و صدها نفر زخمی این نشون می‌ده که این دست‌ساز یک داعشی جاهل عقب‌مانده نمی‌تونه باشه... .

این زمان تک تیر را پاسخ به جز رگبار نیست دیگه دوران بزن در رو تمام شد هر موردی که زد پاسخ محکم دریافت می‌کنه نه فقط از نظام مقتدر جمهوری اسلامی بلکه حتی الآن انصارالله قهرمان یمن هم دریای سرخ روبه‌روی کشتی‌هایی که به سمت اسراییل می‌روند بسته از باب‌المندب تا خلیج عقبه... .

 

پاسدار غیب‌پرور جانشین سرکرده سپاه پاسداران در قرارگاه ضدامام علی: حاج قاسم بسیج را تکثیر کرد در بلاد اسلامی خاصه غرب آسیا در یمن در لبنان می‌بینید آقای سید حسن نصرالله سرافزانه جبهه اسلام را مدیریت می‌کند در عراق حشدالشعبی را چکار بزرگی سردار سلیمانی عزیز ما انجام داد امروز در سرتاسر جهان اسلام هسته‌های مقاومت تکثیر شدند

حاج قاسم سوریه را نجات داد عرض کردم اون زمانی که حتی آقای بشار اسد دیگر اعتماد نداشت به بقای حکومتش جمع کرده بودند ای کاش ای کاش ای کاش تاریخ یک زمانی اجازه بدهد اونهایی که مطلعند بیایند ناگفته‌ها را بگویند چه جریانی اتفاق اگر داعش اونجا مسلط می‌شد یعنی اسراییل خبیث مسلط می‌شد اون موقع دیگر امنیت برای من و شما باقی می‌ماند حاج قاسم! تو چه کردی!

خیلی‌ها می‌گویند که روز انتقام کی است انتقام حاج قاسم که با ۴ تا کار اینجوری انجام نمی‌دهند سردار سلامی عزیز در روز تشییع حاج سید رضی فرمود انتقام یک بخشی آن روزی است که تک‌تک افراد را که در جریان شهادت حاج قاسم دستور داشتند دستور دادندنقش داشتند ما برای اونها اول برنامه‌ریزی ... 

نکنه بعضی از دلخوریهایی که داریم بیکاری درست است تورم درست است اما مردم نکنه شما که عزیزید شما که محترمید شما که بزرگوارید من خودم را می‌گویم نکند به‌خاطر یک لقمه کم و زیاد دنیا دینم را اعتقادم را نکنه معامله کنم در عرصه‌های انقلاب مردم بمانید فریب نخورید که ۴ تا ناهنجاری توی مترو و اتوبوس و تاکسی و بازار می‌بینید ریشه قرص است

بعد از این درد کشنده این تحولات این فتنه‌ها فتنه ۴۰۱ هشتاد و هشت ۹۸ اینها دردی است که تهش یک مولود مبارک خواهد آمد مردم همه‌مان آماده شویم او میاید آمدنش قطعی است یک طوری باشد اگر آمد ما از خجالت سرمان را پایین نیاندازیم بگوییم آقاجان به نایبت خدمت کردیم آقاجان مهدی عزیز به نایبت خدمت صادقانه کردیم دل نبریدیم از او

 

بیانیه وزارت اطلاعات آخوندی - دستگیری ۱۱ نفر از عوامل انفجارها در کرمان

خبرگزاری رسمی رژیم در روز جمعه ۱۵ دی در یک قدرت‌نمایی میان تهی برای این‌که از معرکه عقب نیفتد کشفیات خود را بشرح زیر منتشر کرد:

از دو تروریست معدوم انتحاری، یک نفر ملیت تاجیکستانی داشته و هویت تروریست دوم هنوز به‌صورت قطعی احراز نشده است.

۹ نفر از شبکه‌ٔ پشتیبانی تیم تروریستی و مرتبطان آن در ۶ استان کشور شناسایی و بازداشت شدند.

مهمتر از همه این‌که علت عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به‌دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریستها بوده است!

سایر «اطلاعات حاصله، در زمان مقتضی» به استحضار خواهد رسید.

نکته آخر این‌که سربازان گمنام «با تأسی به منویات رهبر حکیم» که خامنه‌ای باشد، اطمینان می‌دهند که «سربازان راه سلیمانی پاسخ سختی خواهند داد».

 

کفتار زاده، حسن خمینی: یک تحلیل بسیار اشتباه پشت اتفاق دیروز کرمان است. این اتفاق باعث ناامنی نخواهد شد، بلکه باعث امنیت بیشتر می‌شود. به‌خاطر این‌که این‌طور کارها جامعه را بیشتر دور هم جمع و همدلی‌ها را بیشتر می‌کند. این خون ها ریشه امنیت را در کشور ما قوی می‌کند؛ چرا که انسجام ملی به‌وجود می‌آورد.

کفتار زاده با اشاره به انفجارهای همه روزه در سال‌های آغازین انقلاب، یادآور شد مجاهدین تا اعماق نهادهای نظام نفوذ کرده بودند و در دفتر رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، حزب جمهوری اسلامی و جاهای دیگر ترورهای کور و غیرکور انجام می‌دادند که معلوم بود همه این‌ها، زدن شاخه‌های درخت است. چرا که اگر می‌توانستند به امام آسیب بزنند، همه از بین می‌رفتند. اگر آن روزها توان این بود که می‌توانستند به امام آسیب بزنند، همه جمهوری اسلامی، توأمان گرفتار بحران می‌شد.

یادگار امامِ قتل‌عام درباره وزن و جایگاه خمینی ملعون به‌عنوان سر مار ولایت در آن روزگار افزود: آخرین سخنرانی آقای هاشمی در حسینیه جماران و مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آقای اردبیلی بود. ایشان تعبیر خیلی زیبایی داشت و گفت، «مراقب باشید شما را گرفتار تحلیل نکنند؛ همه ما صفرهایی بودیم که اگر آن یک امام نبود هیچ کاری نمی‌توانستیم انجام بدهیم؛ یکی باید می‌آمد که بقیه جلوی او بنشینند و معنا پیدا کنند».

نوه شاه سلطان ولایت تأکید کرد: از همین رو بود که وقتی مقام معظم رهبری را ترور کردند، ایشان روی تخت بیمارستان این شعر را می‌خوانند که «سر خم می‌سلامت، شکند اگر سبویی!».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a183b437-37ba-4aed-b08b-2927eb409dca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات