728 x 90

فیلترینگ، یکی از مطرح‌ترین خبرهای همه روزه ایران آخوندزده است

فیلترینگ
فیلترینگ

فیلترینگ در هر رژیم دیکتاتوری، یک واقعیت آزار دهنده ضدمردمی است اما در ایران زیر دیکتاتوری ولایت فقیه یک پدیده ضدمردمی است که البته کسب پرسودی برای خود آخوندهاست. سانسوری که خود سانسورچی فروشنده فیلترشکن آن‌هم هست! کسبی میلیاردی برای آخوندهای حاکم.

آخوندهایی که همزمان که شبکه‌های اجتماعی را سانسور می‌کنند خودشان در همان شبکه‌ها حساب کاربری باز می‌کنند از خامنه‌ای گرفته تا رئیسی جلاد و دیگر مقامات دیکتاتوری ولایت فقیه.

در جدید‌ترین خبر از این دست روزنامه حکومتی شرق درباره فیلترینگ و سود نجومی آن برای رژیم نوشت: یک بسته یک ماهه و هفت‌گیگی اینترنت همراه یک اپراتور، در حال حاضر ۲۸هزار و ۲۰۰تومان است ولی شهروندان ایرانی مجبورند عملاً دو بار در هفته چنین بسته‌ای تهیه کنند و این یعنی برای مصرف هفت گیگ اینترنت در ماه، عملاً ۵۶هزار و ۴۰۰تومان پرداخت کنند.

ضمن این‌که اغلب فیلترشکن‌ها به‌طور متوسط ماهی ۲۰۰هزار تومان برای کاربران هزینه دارد.

این رسانه حکومتی افزوده است: در بین ۱۰۰کشور جهان، ایران پس از میانمار دومین اینترنت پراختلال و پس از چین دومین اینترنت محدود جهان را دارد.

روزنامه حکومتی «فراز» روز ۲۰تیر ۱۴۰۲ نوشت: سود میلیاردی مافیای فیلترشکن از جیب شهروندان برداشته می‌شود

این رسانه حکومتی افزوده است:

ماهانه هزار و ۸۰۰میلیارد تومان ناقابل، تنها برای خرید وی‌پی‌ان از جیب شهروندان هزینه می‌شود.

این رسانه حکومتی افزوده است: طبق آخرین گزارشها، ایران ۷۰میلیون کاربر اینترنت دارد. در این بین، حدود ۴۸میلیون نفر، کاربر شبکه‌های اجتماعی هستند، یعنی پلتفرم‌هایی که در سال‌های گذشته به کلی فیلتر شده‌اند. به عبارت بهتر، ۴۸میلیون کاربر اینترنت در ایران، روزانه برای دسترسی به شبکه‌های مورد استفاده‌شان به فیلترشکن احتیاج دارند! بازاری که تماماً دست رژیم و عواملش است و عایدات میلیاردی آن‌هم مستقیماً به جیب همان سانسورچی‌ها می‌رود!

به این می‌گویند خوردن به سبک آخوندها: هم از آخور و هم از توبره!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc230ba3-a636-4e35-bf9f-0acabae89656"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات