728 x 90

محاصره مردم با گروگان‌گیری دارو و درمان توسط خامنه‌ای

کمبود دارو در ایران
کمبود دارو در ایران

خامنه‌ای پس از امتحان جنایتکارانه‌ای که در جریان رها کردن مردم در کام گرگ کرونا داد و دریافت که با بی‌پناه کردن مردم در مقابله با بیماری و فقر هم می‌توان قیام محتوم خلق را اندکی به تأخیر انداخت، اکنون و در نبود یک بیماری مرگبار همه‌گیر مثل کرونا، می‌خواهد با گروگان گرفتن دارو و خدمات درمانی و فراری دادن کادر درمانی مملکت، مردم را در برابر ساده‌ترین بیماریها زمین‌گیر کند!

اگر باور نمی‌کنید به گزارش یکی از رسانه‌های همین رژیم که در جریان جنگ داخلی باندهای رژیم منتشر شده نگاه کنید که نشان می‌دهد با وجود آزاد شدن میلیاردها دلار برای دیکتاتوری حاکم بر میهن و با وجود آزاد بودن واردات دارو، خامنه‌ای هم‌چنان سلامتی مردم را با ایجاد محدودیت در واردات امکانات درمانی به گروگان گرفته است.

اخیراً روزنامه حکومتی اعتماد در گفتگویی با متخصصان آزمایشگاهی تهران نوشت: بزرگ‌ترین آزمایشگاههای تهران امکان انجام دست‌کم ۵۰تست پزشکی را ندارند و باید ساده‌ترین امکانات آزمایشگاهی را از بازار قاچاق رژیم به قیمت‌های نجومی تهیه کنند. قیمت یک «کیت» یک میلیون تومانی در بازار قاچاق رسمی کشور ۳میلیون تومان است و یک پارفین ۱۵۰هزار تومانی با ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان به‌راحتی تهیه می‌شود. یک مسئول آزمایشگاه گفت بین ۶۰۰ تا ۷۰۰قلم تجهیزات و اقلام مورد نیاز آزمایشگاهی از جمله حتی بندی که برای گرفتن خون به دست بیمار بسته می‌شود تا سرسوزن و سرنگ هم‌اکنون از خارج وارد می‌شود!

این، وضعیتی است که خامنه‌ای حتی پس از گرفتن میلیاردها دلار آزاد شده به آن ادامه می‌دهد تا ثابت کند تنها راه نجات از تمامی مصائب و بحرانها و بیماریها در این نظام، رهایی از شر کل این نظام است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cb6e42e-08ab-4134-9002-1ced4f2af74b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات