728 x 90

هلاکت یک سرکرده نیروی انتظامی در کرمانشاه

هلاکت سرکرده نیروی انتظامی در کرمانشاه
هلاکت سرکرده نیروی انتظامی در کرمانشاه

یکی دیگر از سرکردگان سرکوبگر نیروی انتظامی امروز پنجشنبه در کرمانشاه به هلاکت رسید. بر اساس گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، پایگاه خبری نیروی سرکوبگر و جنایتکار فراجا، امروز پنجشنبه ۷دیماه ۱۴۰۲ یکی از سرکردگان جنایتکار انتظامی به‌نام سرهنگ شهریار بابایی حین تعقیب و گریز مردمی که رژیم آنها را «قاچاقچی» می‌نامد به هلاکت رسیده است.

 

یادآوری می‌شود خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۶دی ۱۴۰۲، اعلام کرده یک مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی به‌نام ستوان سوم جاسم حسینیان در میناب بندرعباس توسط یک خودرو زیرگرفته شد و به‌هلاکت رسید.

خبرگزاری حکومتی رسا روز ۶دی از حمله جوانان شورشی به آخوند جنایتکار کاوشی، مسئول ارتباطات دفتر امام جمعه خامنه‌ای در تبریز و مضروب کردن او خبر داد.
به گزارش این خبرگزاری حکومتی آخوند کاوشی در روز چهارشنبه ششم دی هنگامی که به سمت محل کارش می‌رفت «در طول مسیر پیاده رو یک دستگاه موتور سیکلت با دو سرنشین که یکی راننده و دیگری ضارب بود، به‌طور وحشتناکی به گردن و نخاع وی ضربه وارد می‌کنند و با موتور در حال حرکت با جسمی محکم ضربه‌ای به وی وارد می‌کنند که منجر به بیهوشی وی می‌شود».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f71673df-d7b1-4f89-9cf1-5f77a08752a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات