728 x 90

«کار» مردم چگونه سرقت می‌شود؟

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

قیمتها پیوسته افزایش می‌یابند

تورم لحظه به لحظه بالاتر می‌رود

و متقابلا دستمزد‌ها دم به دم کم‌ارزش‌تر می‌شوند

مردم با تمام توان خود کار می‌کنند، دیدن پزشکانی که مسافرکشی می‌کنند یا کارمندانی که پس از ساعت اداری دست‌فروشی می‌کنند اکنون به یک صحنه عادی و نسبتاً همگانی تبدیل شده.

دیدن کودکان، سالمندان و حتی دختران دانشجویی که برای تأمین کمک‌هزینه تحصلی خود چند ساعتی در روز زباله‌گردی می‌کنند، به صحنه عادی دیگری تبدیل شده که هر بیننده‌ای را منقلب می‌کند.

و اکنون فراتر از این واقعیتها پرسش اصلی این است که؛

چرا مردمی که این همه «کار» می‌کنند، باز هم محتاج نان شبشان هستند؟

فساد و غارتگری آخوندها در هزارتوی بی‌پایانش به چه دهلیز‌هایی ختم می‌شود که دست مردم از کورکردن آن دهلیز‌ها کوتاه است؟

پاسخ را می‌توان لابلای رسانه‌های رژیم پیدا کرد؛

روز یکشنبه ۱۷تیر محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف رژیم بخشی از این دهلیز تاریک را در برابر دیدگان مردم قرار داد و اعتراف کرد: در این دولت ساعتی ۴۲۰میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود. (خبرگزاری انتخاب رژیم ۱۷تیر)

 

ساعتی ۴۲۰میلیارد تومان یعنی روزی بیشتر از ۱۰تریلیون تومان! (یعنی ۱۰هزار میلیارد تومان)

این خبر را بگذارید کنار خبری که روزنامه اعتماد رژیم روز ۲۵شهریور ۱۴۰۰ نوشته و اذعان کرده بود: روزانه ۶ ممیز ۷۵هزار میلیارد تومان در کشور پول تولید می‌شود! (یعنی روزانه نزدیک به ۷هزار میلیارد تومان چاپ اسکناس!)

آن دو خبر را داشته باشید تا نگاه کنیم به رابطه چاپ پول و افزایش تورم و صعود سرسام‌آور قیمت‌ها!

باز هم برویم تا لابلای رسانه‌های حکومتی عدد و رقم بعدی را پیدا کنیم! در تابستان ۹۳ نشریه پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی) رژیم شماره ۲ نوشته بود: «هر ۱۰درصد رشد نقدینگی منجر به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها به میزان ۴ و شش درصد می‌شود!»

حالا این سه نکته را بگذارید کنار هم تا ببینید چگونه آخوندهای حاکم با چاپ نامتعارف و غیرقانونی پول در ابعاد نجومی آن هم به‌طور روزانه، باعث افزایش تورم و افزایش قیمتها و کاهش ارزش دستمزدها و پول توی جیب مردم به‌صورت ساعت به ساعت می‌شوند.

این، آن دهلیز تاریک و آکنده از فسادی است که آخوندها درست کرده و دست مردم را هم از ویرانی آن کوتاه کرده‌اند، اقدامی که اکنون مدت‌هاست کار مردم را به قیام و انقلاب کشانده است تا روزی که بنیاد کل نظام با تمامی‌دهلیز‌هایش به دست مردم ویران گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb59cb74-f217-468f-b348-eae22886d865"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات