728 x 90

گشت ارشاد کار کیه؟!

گشت موسوم به ارشاد
گشت موسوم به ارشاد

خامنه‌ای نیاز ضروری دارد که با سرکوب، از شعله‌ور شدن آتش قیام جلوگیری کند،

اما همزمان می‌داند که «سرکوب» هم می‌تواند به قیام منتهی شود!

این، آن کوچه بن‌بستی است که خامنه‌ای در آن گیر کرده است؛ نه راه پیش دارد و نه راه پس!

به همین علت حتی در جریان راه‌اندازی مجدد گشتهای جنایتکار ارشاد برای سرکوب زنان هموطن، دودلی‌های نظامش را می‌توان به‌روشنی دید. و این دودلی ناشی از «بن‌بست سرکوب» را در سکوت خودش و رئیس‌جمهورش هم می‌توان دید.

روز ۲۵تیر پاسدار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی گفت طرح گشتهای ارشاد بنا به دستور رؤسای قوا به خیابان‌ها برگشته اما ۴۸ساعت بعد تسنیم اعلام کرد از سوی رسانه‌ها و مسئولان ریاست‌جمهوری اعلام کرده‌اند که رئیسی نقشی در این مورد ندارد! اما اگر کسی باید چیزی را تکذیب کند همان سخنگوی نیروی انتظامی است که اصل داستان را گفته و خودش باید بیاید حرفی را که درباره دستور رؤسای قوا از جمله رئیسی زده، تکذیب کند!

در گام بعد انسیه خزعلی مشاور رئیسی جلاد ۶۷ وارد شد و گفت رئیسش نقشی در راه‌اندازی دوباره این گشت ندارد!

و سرانجام نوبت پاسدار بازجوی معروف نظام یعنی حسین شریعتمداری می‌شود که وارد شده و با گرفتن گریبان انسیه خزعلی، به او تشر زد که لطفاً دروغ در دهان رئیسی نگذارید! عین حرف پاسدار شریعتمداری این است: خانم خزعلی! نقش «خداپسندانه» رئیس‌جمهور در طرح اخیر حجاب را کمرنگ نکنید! این تصمیم مستقیم از سوی قوه مجریه اتخاذ شده!

و حرف آخر را در این بازی مهوع باید از محمد مهاجری از دستجات باند خامنه‌ای شنید که گفت: «تکذیبیه‌های آقای رئیسی اتفاق عجیبی نیست؛ مثل سال۱۳۹۸ که ایشان در سمت ریاست قوه قضاییه پای صورتجلسه سران قوا مبنی بر افزایش قیمت بنزین از ۱۰۰۰به ۳۰۰۰تومان را امضا کرد اما وقتی هوا پس شد و ناآرامی کشور را فراگرفت، آقای رئیسی زد زیر امضایش!».

و تمامی این بازی‌ها، حکایت دیکتاتور مفلوکی است که از ترس قیام به سرکوب پناه می‌برد و از ترس بازتاب‌های اجتماعی سرکوب، به تناقض‌گویی و تأیید و تکذیب‌های اینچنینی می‌افتد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2170cc69-a06d-4b38-be3d-5787080b136e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات