728 x 90

اجلاس شورای امنیت درباره حمله به کنسولگری رژیم در دمشق بدون قطعنامه یا بیانیه‌یی پایان یافت

شورای امنیت ملل متحد
شورای امنیت ملل متحد

اجلاس شورای امنیت ملل متحد درباره حمله به کنسولگری رژیم آخوندی در دمشق که به درخواست روسیه شامگاه سه‌شنبه ۱۴فروردین تشکیل شده به‌مدت یک و نیم ساعت برگزار شد و طی آن اعضای شورای امنیت و نماینده دبیرکل ملل متحد سخنرانی کردند. این اجلاس بدون هیچ قطعنامه یا بیانیه‌یی پایان یافت.

در این جلسه رابرت وود معاون سفیر آمریکا در ملل متحد گفت: همان‌طور که کاخ‌سفید اعلام کرده است، ایالات متحده هیچ دخالتی در حمله دیروز گزارش‌شده در سوریه نداشته است همان‌طور که ما جزئیات را جمع‌آوری می‌کنیم، یک چیز واضح است: رژیم ایران و گروه‌های نیابتی و شریک آن باید از تشدید تنشها در منطقه اجتناب کنند.

نماینده آمریکا در سخنرانی خود به رژیم آخوندی نسبت به حمله به نیروهای آمریکایی هشدار داد و گفت: ما گام‌هایی را در دفاع از خود برداشته‌ایم تا به حملات علیه پرسنل نظامی آمریکا در سوریه و عراق پاسخ دهیم. ما در دفاع از پرسنل خود تردید نخواهیم کرد و هشدارهای قبلی خود را نسبت به رژیم ایران تکرار خواهیم کرد و نیروهای نیابتی آن از این وضعیت بهره‌مند نخواهند شد حملات خود را به پرسنل ایالات متحده از سر بگیرند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f28aee7e-7cca-4364-a850-17aea78a8fff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات