728 x 90

فرانسه و هند از اتباع خود خواستند به ایران و سرزمینهای فلسطینی سفر نکنند

حمله اسراییل به کنسولگری رژیم در دمشق
حمله اسراییل به کنسولگری رژیم در دمشق

فرانسه روز جمعه ۲۴فروردین خواستار عدم سفر به ایران، لبنان، اسراییل و سرزمینهای فلسطینی است

وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه به اتباع خود هشدار داد که «باید از سفر در روزهای آینده به ایران، لبنان، اسراییل و سرزمینهای فلسطینی خودداری کنند».

استفان سژورنه، وزیر امور خارجه این کشور این توصیه را پس از آن صادر کرد که رژیم ایران به‌دلیل حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه تهدید به انتقام‌جویی کرد و نگرانی‌ها از تشدید خشونتها در خاورمیانه را برانگیخت.
وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌یی در شبکه ایکس افزود که بستگان دیپلماتهای مقیم ایران به فرانسه بازخواهند گشت و کارمندان دولت فرانسه از انجام هر گونه مأموریتی در سه کشور فهرست شده و سرزمینهای فلسطینی منع شده‌اند.

 

به گزارش رویترز وزارت امور خارجه هند روز جمعه ۲۴فروردین اعلام کرد که با توجه به وضعیت حاکم بر منطقه به شهروندان خود تا اطلاع ثانوی عدم سفر به ایران و اسراییل را توصیه کرده است. در این بیانیه آمده است که هندی‌های دو کشور باید «حداقل احتیاط‌ها را در مورد ایمنی خود رعایت کنند و رفت و آمد خود را به حداقل ممکن محدود کنند».

رویترز هم‌چنین نوشت: وزارت‌خارجه روسیه به شهروندان این کشور اعلام کرد که نباید به خاورمیانه به‌ویژه به اسرائیل، لبنان و سرزمینهای فلسطینی سفر کنند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f2282e2-8c5c-496f-aca2-315551b8be38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات